افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

در اصفهان سرد است/احتمال بارش برف و باران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407328
در اصفهان سرد است/احتمال بارش برف و باران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الگوهای جوی حاکی از عبور متناوب امواج ناپایدار از کل استان تا اوایل هفته آینده است. پیوسته: برهمن اساس آسمان امروز چهارشنبه در مناطق مستعد شمال و شرق احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق است. کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان […]

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الگوهای جوی حاکی از عبور متناوب امواج ناپایدار از کل استان تا اوایل هفته آینده است.

پیوسته: برهمن اساس آسمان امروز چهارشنبه در مناطق مستعد شمال و شرق احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: همچنین از بعدازظهر پنجشنبه تا ساعات اولیه روز جمعه در مناطق غربی، مرتفع و سردسیر و در مناطق گرمسیری بارش برف و باران پیش بینی می کنیم. به ویژه در شرق استان رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ.

معتمدی بیان کرد: در مناطق مرکزی و کلان شهر در اصفهان بارندگی پیش بینی می شود.

به گفته وی تداوم سرما و کاهش جزئی دما تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و در مناطق سردسیر و مرتفع به ویژه غرب و جنوب استان کمینه دما به زیر صفر خواهد رسید و احتمال یخ زدگی وجود دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده 1 تا 2 درجه کاهش می یابد. پسر بچه میاندشت و میم با حداقل دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر خوردن و بیابانک با حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در این مدت خواهند بود.

به گفته وی بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز صبح به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن در خنک ترین ساعات صبح فردا به 9 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.