افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ما از نظر قرآن شکست ناپذیریم

  • کد خبر : 407318
ما از نظر قرآن شکست ناپذیریم

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا عدنی» در دومین مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه طلاب مدارس علمی تخصصی و مراکز آموزشی پلیس نظامی کشور که به صورت حضوری در مرکز آموزش ولیعصر(عج) تبریز و به صورت آنلاین در تبریز گفت: جلسه امروز با جلسات شیرین و شادی آور تفاوت زیادی دارد و […]

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا عدنی» در دومین مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه طلاب مدارس علمی تخصصی و مراکز آموزشی پلیس نظامی کشور که به صورت حضوری در مرکز آموزش ولیعصر(عج) تبریز و به صورت آنلاین در تبریز گفت: جلسه امروز با جلسات شیرین و شادی آور تفاوت زیادی دارد و باعث افتخار و افتخار است.

این مسئول افزود: این جماعت اگرچه مایه مباهات و نشاط و از روزهای شیرین ماست، اما در عین حال به دلیل مصیبت های مستکبرین جهان با روزهای بسیار غم و اندوه همراه است. موجودات وحشی عاری از انسانیت و معنویت و سردمداران کفر و الحاد آمریکا جنایتکار این جرثومه فساد و رذالت که امام راحل عظیم الشعان به حق او را شیطان بزرگ نامیدند شاهد شهادت پرچمدار بوده اند. از جبهه مقاومت که جان خود را وقف تثبیت ارزش های قرآنی کرده و لحظه ای در جهاد و مبارزه کوتاه نیامده است، یعنی حضور برادر گرانقدر شهید سید حسن نصرالله و جانشینانش، شهادت شهید مجاهد بزرگ و مقاومی که علاوه بر جهاد در عرصه جهاد، اسارت را نیز در کارنامه خود دارد، شهید والامقام «یحی سنور» که این شهادت ها و این شکاف ها را تبریک می گویم و از صمیم قلب به همه عزیزان تسلیت می گویم. همکاران

وی قرآن را غنی ترین کتاب در تعلیم و تربیت دانست و افزود: موفقیت پلیس قرآنی کشور حاصل یاری خداوند، عنایات حضرت ولی عصر(عج)، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است. (مدظله العالی) و زحمات فرمانده قرآنی و محقق آن سردار رادان و تلاش تمامی فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی.

ادیانی با بیان اینکه از وجود تک تک ماموران نیروی انتظامی خدا را شاکرم، گفت: خداوند متعال چه نعمتی به زندگی امام راحل و وجود امام، امامت 250 ساله اجدادش داده است. از ابتدا از 25 هجری تا 260 هجری قمری، آغاز غیبت حضرت والعصر (عج) همه اینها مبلغان توحید، این مبارزان خستگی ناپذیر می خواستند حکومت اسلامی، علوی و فاطمی و بزرگ ترین کار امام را برپا کنند. تمام اقدامات منحصر به فردی که داشتند، ایجاد یک نظام الهی و شریف است. امام معارف قرآن و اهل بیت(ع) را وارد جامعه ما کرد؛ بزرگترین دستاورد قرآن، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش کشور با تاکید بر اینکه عاقل کسی است که علم خود را از قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام کسب کند، گفت: اقتدار واقعی نیروهای مسلح ما معنویت است که ناشی از دلبستگی به خدا و پیروی از تعالیم قرآن است». و به همین دلیل پایه های محکم و نشکنی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قرآن کریم ما را به ایمان سوق می دهد و این اختیار را به ما می دهد که هر دشمنی را ذلیل کنیم. به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما متحول شدند و به جای وابستگی به ابزار و اجزای مادی، قدرت مادی به ابزار معنوی وابسته است. دارندو بیت کریمه «واعدپووا لهوم، ما استاتاتوم من قووا» را در نقاشی خود قرار داده است.

ادیانی با تاکید بر حمایت همه جانبه مقاومت و همه آزادگان جهان، تصریح کرد: امام و مقام معظم رهبری هیچ گاه کوچکترین تمایلی برای سازش با دشمن و نابودی دشمنان و ظالمان نداشتند. دنیا آرزوی او بوده و هست و این آرزو قطعا محقق خواهد شد. وی گفت: ما با ظالمان در سراسر جهان می جنگیم و یاور مظلومان در سراسر جهان و طبق وعده های قرآنی آخرین خواهیم بود. پیروزی قطعاً از آن ما خواهد بود و بدانید که قرآن است که ما را به این باور می رساند. یعنی ما می توانیم تمام مستکبران دنیا را شکست دهیم.

آیه 112 سوره توبه را تلاوت کرد: «لَلَ الْمُتَّقِینَ وَ الْعَبادُونَ وَ الْسَجِدُونَ وَ الصَّالِحِینَ وَ الْکَفِرَ وَ الْقَوْلِ الْمُتَّقِینُونَ قالَ الشرائط». مجاهدان باید برای جنگ و شهادت آماده شوند و بزرگترین مصیبت بشریت این است که مانند نتانیاهو و بایدن در دام شیطان گرفتار شده اند. مسئله این است که آنها با وحشی گری خود نسبت به دنیا ظلم و خشونت کرده اند. به اذن خداوند به زودی جهان از ظلم و دشمنی پاک می شود و جهان بر اساس ارزش های قرآن اداره می شود.

حجت الاسلام ادیانی افزود: ما به برکت انقلاب اسلامی کنونی افتخار می کنیم، آرزو می کنیم نیروهای مسلح ما در یک دست قرآن و در دست دیگر تفنگ داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.