افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

باید برای سرمایه گذار ارزش قائل شد

  • کد خبر : 407280
باید برای سرمایه گذار ارزش قائل شد

به گزارش بازار، «محمدجعفر قائم پناه» در جلسه تحلیف و ارائه رئیس صندوق کارآفرینی امید با بیان این مطلب افزود: اگر بیکاری را دشمن بدانیم این خواسته دشمن است هرکس می تواند برود. در مقابل خواسته های دشمن می تواند ارزشمند باشد و نباید تفکر کمونیستی را نسبت به آنها اعمال کنیم و این شرایط […]

به گزارش بازار، «محمدجعفر قائم پناه» در جلسه تحلیف و ارائه رئیس صندوق کارآفرینی امید با بیان این مطلب افزود: اگر بیکاری را دشمن بدانیم این خواسته دشمن است هرکس می تواند برود. در مقابل خواسته های دشمن می تواند ارزشمند باشد و نباید تفکر کمونیستی را نسبت به آنها اعمال کنیم و این شرایط خاص بیشتر اقتصادی است، تورم 30 درصد است و از طرفی بیکاری و مشکلات معیشتی مردم چالش برانگیز است ، نکته مهم در این روزهای پر چالش کمک به تولید و رفع موانع بر سر راه تولید است.

وی افزود: دولت وظیفه دارد با سرمایه گذاری ثروت خلق کند، هنر این است که مردم ما را ثروتمند کند، ثروتمندان زندگی مرفهی خواهند داشت که رضایت را به دنبال دارد و رفع فقر با پرداخت یارانه و تحت پوشش قرار گرفتن محقق نمی شود. نظارت بر مراکز پشتیبانی باید موانع تولید را از بین ببریم.

قائم پناه گفت: یکی از وظایف صندوق ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال کوچک و متوسط ​​است. هر نوع سرمایه گذاری قابل ستایش است، اما اشتغال خرد می تواند سریعتر به نتیجه برسد و مثمر ثمر باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: مهم این است که بانک ها از بانکداری دوری کنند، این درآمدی است که بانک پول مردم را جمع کند و برای خودش سرمایه گذاری کند یا وارد بازارهای دیگری شود که لازم نیست، بانک ها باید در این راستا عمل کنند و صندوق کارآفرینی هم دارد. هنوز به یک شرکت تبدیل نشده است و امیدواریم در آینده و زمانی که تبدیل به بانک شود، به همین سمت ادامه دهد.

وی گفت: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سرمایه گذار با افتخار بگوید که مثلا برای هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

قائم پناه افزود: گاهی اوقات وقتی شرکتی به بخش خصوصی سپرده می شود، شکایت ها و اظهارات نادرستی مطرح می شود که صحت ندارد. در کشوری که بخش خصوصی فعال است، نشاط بیشتری وجود دارد و مردم از فقر رنج نمی برند.

«جعفر صفایی مزید» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در دوره گذشته تلاش های خوبی صورت گرفته و صندوق کارآفرینی رسالت مهم کارآفرینی در کشور را بر عهده گرفته است و امروز آغاز دوره جدیدی از کار است. و بانک شدن و صدور مجوز بانکی فصل جدیدی است که نیاز به تغییرات دارد و پیگیری های زیادی دارد و همت همه را می طلبد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.