افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ظاهرا خبری از نسخه ارزانتر گلکسی زد فولد نخواهد بود

  • کد خبر : 407249
ظاهرا خبری از نسخه ارزانتر گلکسی زد فولد نخواهد بود

سامسونگ به تازگی نسخه جداگانه ای از گوشی های تاشو خود را با نام “Galaxy Z Fold 6 Special Edition” برای اولین بار معرفی کرده است. این نسخه با طراحی باریکتر و دوربین بهتر تولید شده و به صورت محدود وارد بازار شده است. پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ قصد […]

سامسونگ به تازگی نسخه جداگانه ای از گوشی های تاشو خود را با نام “Galaxy Z Fold 6 Special Edition” برای اولین بار معرفی کرده است. این نسخه با طراحی باریکتر و دوربین بهتر تولید شده و به صورت محدود وارد بازار شده است. پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد نسخه های بیشتری از این گوشی تاشو عرضه کند، از جمله نسخه ارزان تر. اما به نظر می رسد این برنامه دیگر اجرا نخواهد شد. با ما در DJ باشید.

بر اساس گزارشی که توسط Sammobile و به نقل از یکی از مقامات سامسونگ منتشر شده است، این شرکت برنامه‌ای برای عرضه نسخه ارزان‌تر از سری گلکسی Z Fold ندارد.

بیانیه رسمی سامسونگ الکترونیکس در این گزارش ارائه شده است که به وضوح می گوید:

به جای اینکه Galaxy Z Fold Special Edition را به عنوان یک محصول ممتاز در نظر بگیرید، این محصول با هدف افزایش گزینه های شما عرضه شده است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه محصول جداگانه با قیمت کمتر نداریم.

برنامه های اولیه و دلایل لغو پروژه.

این بیانیه نشان می‌دهد که سامسونگ تا حد زیادی ایده نسخه ارزان‌تر گوشی تاشو خود را کنار گذاشته است، اما این بدان معنا نیست که این شرکت هرگز آن را در نظر نگرفته است. در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم گرفته است تا برنامه‌های خود را برای عرضه Galaxy Z Fold 6 FE که به عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر معرفی می‌شد، به تاخیر بیاندازد.

به نظر می رسد این تصمیم به دلیل مشکلاتی بوده که در فرآیند تولید اولیه این دستگاه پیش آمده است. گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ در تولید اولیه این مدل نتوانسته بهبود قابل توجهی در ضخامت و وزن دستگاه در مقایسه با گوشی های تاشو چینی رقیب ایجاد کند. این موضوع به عنوان یکی از دلایل اصلی لغو این پروژه مطرح شده است.

عدم پشتیبانی از قلم S و مشکلات بازار

علاوه بر این، عدم پشتیبانی از قلم در این دستگاه که می تواند به معنای عدم پشتیبانی از قلم S Pen باشد، یکی از نقاط ضعف اصلی آن محسوب می شد. این ویژگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای کاربران گلکسی زد فولد است و حذف آن می‌تواند تاثیر منفی بر استقبال از نسخه ارزان‌تر داشته باشد.

این عوامل به همراه عدم قطعیت های بازار و تغییرات سریع در فناوری، در نهایت باعث شد تا سامسونگ تصمیم به لغو این پروژه بگیرد. به این ترتیب، در حال حاضر بعید به نظر می رسد که نسخه ارزان تری از گلکسی زد فولد در آینده نزدیک عرضه شود.

نتیجه گیری

طبق تمامی اطلاعات و گزارشات، به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است از برنامه های خود برای عرضه نسخه ارزان تر گلکسی زد فولد صرف نظر کند. اگرچه شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت بر روی مدل ارزان‌تری کار می‌کرد، وجود داشت، اما مشکلات فنی و عدم پشتیبانی از ویژگی‌های کلیدی مانند S Pen باعث توقف پروژه شد. در نتیجه طرفداران گوشی های تاشو سامسونگ همچنان باید به نسخه های پریمیوم این سری بسنده کنند و احتمال عرضه نسخه ارزان تری در آینده نزدیک بسیار کم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.