افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

انقلابی در صنعت خودروسازی؛ یک شرکت فرانسوی که می تواند خودروهای بنزینی را در یک روز به هیبریدی تبدیل کند

  • کد خبر : 407215
انقلابی در صنعت خودروسازی؛ یک شرکت فرانسوی که می تواند خودروهای بنزینی را در یک روز به هیبریدی تبدیل کند

به گزارش رکنا، شرکت دانش بنیان «Solution F» هفته گذشته اولین نسخه رسمی از محصول خود را در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی کرد. نصب کیت “Twin-E” تولید شده توسط این شرکت به خودروها اجازه می دهد تا با حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت در “حالت تمام الکتریکی” به گردش درآیند. اگر از این حد […]

به گزارش رکنا، شرکت دانش بنیان «Solution F» هفته گذشته اولین نسخه رسمی از محصول خود را در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی کرد.

نصب کیت “Twin-E” تولید شده توسط این شرکت به خودروها اجازه می دهد تا با حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت در “حالت تمام الکتریکی” به گردش درآیند. اگر از این حد فراتر رود، تبدیل به یک خودروی هیبریدی می شوند.

برای تبدیل خودرو، این شرکت یک موتور الکتریکی 48 ولتی به همراه یک چرخ دنده سیاره ای در خودرو نصب می کند. این دنده جایگزین گیربکس دستی قدیمی خودرو می شود و سپس یک باتری قابل شارژ نیز به کف صندوق عقب خودرو اضافه می شود.

برای اشاعه خودروهای برقی دولت فرانسه یارانه و تسهیلات ویژه ای را برای این منظور در نظر گرفته است. بر اساس طرح مصوب دولت، تبدیل موتور حرارتی خودرو اعم از بنزینی یا گازوئیلی به موتور برقی تغییر کاربری اکولوژیکی محسوب می شود.

فناوری جدید هنوز به بازار عرضه نشده است، اما اریک پلانچت، مدیر برنامه های داخلی این شرکت، می گوید که این محصول در اواسط سال 2025 برای عرضه عمومی آماده خواهد شد و قیمت آن تقریباً 8500 یورو یا 4000 یورو (در صورت پرداخت یارانه) خواهد بود. دولت فرانسه). ).

این در حالی است که یک خودروی برقی در اروپا به طور متوسط ​​46000 یورو قیمت دارد.

دولت فرانسه از آوریل 2020 کمک به شرکت های فعال در زمینه تجهیزات و تولید خودروهای برقی را قانونی کرد. وب سایت دولتی در این باره می گوید: “این پیشنهاد مکمل برای بخش بزرگی از مردم است که به دلیل امکان خرید خودروهای هیبریدی امکان پذیر نیست. قیمت بالای آنها

اقدامات جدید دولت فرانسه پس از تصویب قانون جامع اتحادیه اروپا در مورد تغییرات آب و هوا در سال 2023 انجام شده است.

هدف این اتحادیه این است که خودروهای برقی در سال 2030 80 درصد و در سال 2035 100 درصد سهم بازار خودروهای جدید را به خود اختصاص دهند.

با این حال، همه کارشناسان خودرو متقاعد نشده اند که چنین اقداماتی می تواند راه حل نهایی برای دستیابی به اهداف اتحادیه اروپا باشد.

پاتریک پوینکلت، رئیس شرکت بازیافت Mobilan، می‌گوید که هزینه تغییر کاربری گاهی گران‌تر از ارزش خودروی قدیمی است، زیرا بسیاری از خودروها به پایان عمر متوسط ​​20 ساله خود نزدیک می‌شوند.

کلیا مارتینت، مدیر توسعه پایدار رنو، گفت که شرکت او از شرکت های دانش بنیان فعال در این زمینه حمایت می کند، اما مدل اقتصادی سودآوری هنوز وجود ندارد.

خانم مارتینت گفت: “اگر واقعاً می خواهید یک وسیله نقلیه را اصلاح کنید، باید کل طراحی آن را تغییر دهید.” “شما نمی توانید باتری را در جایی که موتور قبلا قرار داشت قرار دهید.”

با این حال، گروه رنو که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان فرانسه محسوب می‌شود، پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد 1000 وانت رنو مستر تولیدی خود را با استفاده از این فناوری در سال‌های 2024 و 2025 هیبرید کند.

شرکت دانش بنیان «سولوشن اف» گزارش داد که کیت های تولیدی خود برای مدل های مختلف خودرو از رنو، پژو و سیتروئن تولید می شود.

به گفته آنها، این فناوری را می توان بر روی اکثر خودروهای قدیمی فرانسوی که پس از سال 2006 تولید شده اند، نصب کرد.

مدیرعامل این شرکت گفت که قصد دارند فناوری خود را روی خودروهای تولید شده در کشورهای دیگر آزمایش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.