افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بدون آمادگی مردم افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت

  • کد خبر : 407206
بدون آمادگی مردم افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت

به گزارش بازار، فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که بارها تاکید شده مردم از افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد. و افزود: قطعا اگر بخواهیم بحث افزایش بنزین را به نتیجه برسانیم با مردم مطرح می شود و بدون آمادگی مردم هیچ افزایش قیمتی در بنزین نخواهیم […]

به گزارش بازار، فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که بارها تاکید شده مردم از افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد.

و افزود: قطعا اگر بخواهیم بحث افزایش بنزین را به نتیجه برسانیم با مردم مطرح می شود و بدون آمادگی مردم هیچ افزایش قیمتی در بنزین نخواهیم داشت.

سخنگوی دولت یادآور شد: تمام تلاش ها بر این است که با وجود فشارهایی که بر دولت وارد می شود، کمترین فشار را به مردم وارد کنیم.

سخنگوی دولت با اشاره به ادعاهای مطرح شده در خصوص جزایر سه گانه ایران خاطرنشان کرد: موضوع حاکمیت مطلق ایران بر سه جزیره ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ مطرح است. هیچ کس حق ندارد در مهمانی ها به چپ نگاه کند. ایران

وی با بیان اینکه این سه جزیره همیشه متعلق به ایران بوده و مستندات تاریخی برای اثبات آن وجود دارد، افزود: برخی کشورها باید جلوی هیاهوهای رسانه ای را بگیرند چرا که این یک بازی رسانه ای بیش نیست و این موضوع مورد تاکید همه اعضای هیئت بود. دولت قرار گرفته است.

سخنگوی دولت در خصوص وضعیت دو خبرنگار بازداشتی اظهار داشت: موضوع دو خبرنگار بازداشتی زیر نظر رئیس قوه قضائیه است و دولت از طریق قوه قضائیه به موضوع رسیدگی می کند.

وی تاکید کرد: از همکاری خوب قوه قضاییه تشکر می کنیم.

مهاجرانی درباره قیمت طلا و ارز گفت: بخشی از افزایش قیمت ارز، طلا و دلار ناشی از نوسانات جهانی است; ارزش جهانی طلا افزایش یافته است، شاهد حباب در حوزه ارز هستیم، دولت با سیاست هایی که معمولا بانک مرکزی اتخاذ می کند سعی دارد این مشکل را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: مردم بدانند که دولت تمام تلاش خود را انجام می دهد و در این زمینه با مشکل جدی مواجه نیست، هرچند شرایط منطقه خاص است، امیدواریم هر چه زودتر ثبات به بازار طلا بازگردد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.