افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

شانزدهمین سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین را به گری جنسلر تبریک می گویم

  • کد خبر : 407204
شانزدهمین سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین را به گری جنسلر تبریک می گویم

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در مصاحبه ای به مناسبت شانزدهمین سالگرد انتشار کاغذ سفید بیت کوینبه جای پاسخ به سوالات در مورد مقررات در زمینه دارایی های دیجیتالبرای بیت کوین آرزوی موفقیت کرد. به گزارش Blockchain Homeland، او بر رویکرد SEC تاکید کرد نظارت از طریق اجرای قانون […]

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در مصاحبه ای به مناسبت شانزدهمین سالگرد انتشار کاغذ سفید بیت کوینبه جای پاسخ به سوالات در مورد مقررات در زمینه دارایی های دیجیتالبرای بیت کوین آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش Blockchain Homeland، او بر رویکرد SEC تاکید کرد نظارت از طریق اجرای قانون ادامه خواهد داشت این مصاحبه با اعلام اولویت های جدید SEC برای سال 2025، که شامل بررسی دارایی های دیجیتال است، مصادف شد.

جنسلر از پاسخ دادن به سوالات اجتناب می کند

گری گنسلر، رئیس کمیسیون SEC، از زمان شروع به کار در سال 2021 او در مورد ارزهای دیجیتال اظهارات ضد و نقیضی داشته است.

جنسلر، در مصاحبه ای در تاریخ 22 اکتبر (1 نوامبر) با بلومبرگ، او از سوالات مربوط به مقررات دارایی دیجیتال طفره رفت و در عوض شانزدهمین سالگرد بیت کوین را تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد کمیسیون بورس به نظارت از طریق اجرای قوانین مطابق با ریسک برای سرمایه گذاران را حفظ خواهد کرد او قوانین موجود را اضافه کرد در طول 9 دهه گذشته آنها به ارتقاء بازارها و حمایت از سرمایه گذاران کمک کرده اند این مسیر ادامه خواهد داشت.

جنسلر همچنین از اظهار نظر در مورد این ادعا خودداری کرد دونالد ترامپدر مورد برکناری وی در صورت پیروزی در انتخابات امتناع کرد. ترامپ قول داد که اگر پیروز شود، در اولین روز ریاست جمهوری او، جنسلر را برکنار کنید.

این مصاحبه یک روز پس از آن صورت می گیرد که بخش بازرسی SEC اعلام کرد که دارایی های دیجیتال یکی از اولویت های آن برای سال 2025 خواهد بود.

در حالی که برخی از رهبران تجاری و قانونگذاران از رویکرد جنسلر به صنعت کریپتو انتقاد کرده اند، او هیچ نشانه ای از تغییر سیاست های خود نشان نداده است.

بیت کوین 16 ساله شد

در 31 اکتبر، شانزده سال از انتشار کاغذ سفید بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس آن می گذرد. اولین تراکنش بیت کوین چند ماه بعد و در تاریخ 3 ژانویه 2009 (14 ژانویه 2009) این اتفاق افتاد که به عنوان روز بلوک جنسیس شناخته می شود.

مستند HBO پیتر تاد را به عنوان ساتوشی معرفی کرد، اما بسیاری از بینندگان این ادعاها را زیر سوال بردند. تا به امروز، هیچ مدرکی به طور قطعی هویت خالق بیت کوین را فاش نکرده است. برخی از نظریه ها هال فینی و آدام بک را به عنوان نامزدهای احتمالی پیشنهاد می کنند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در محدوده 66914 قرار دارد و در 30 روز گذشته بیش از 5.4 درصد رشد داشته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-23 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.