افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

توسعه در حوزه راهیان نور باید بر اساس سلیقه نسل فعلی باشد.

  • کد خبر : 407197
توسعه در حوزه راهیان نور باید بر اساس سلیقه نسل فعلی باشد.

دبیر ستاد راهیان نور گفت: با توجه به ذائقه و تقاضای مخاطبان ناگزیر به ایجاد تغییراتی در ارائه خدمات به کاروان ها و زائران راهیان نور هستیم. خبرگزاری میزان به گزارش دفاع پرس، سردار «عبدالرضا مرادجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان امروز با سرهنگ «روح الله حسین زاده» دبیر ستاد مرکزی […]

دبیر ستاد راهیان نور گفت: با توجه به ذائقه و تقاضای مخاطبان ناگزیر به ایجاد تغییراتی در ارائه خدمات به کاروان ها و زائران راهیان نور هستیم.

خبرگزاری میزان به گزارش دفاع پرس، سردار «عبدالرضا مرادجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان امروز با سرهنگ «روح الله حسین زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کیشور دیدار و در خصوص آخرین وضعیت این ستاد گفتگو کرد. دفاع مقدس استان. دیدنی ها

در این نشست سرهنگ حسین زاده گزارشی از روند تحولات ساختاری، راهبردی، کالبدی، فرهنگی و محتوایی یادمان های پدافندی خوزستان و مناطق عملیاتی جنوب ارائه کرد و اظهار داشت: بنا به سلیقه و تقاضای شنیده ها در حال حاضر مجبور به ایجاد تغییراتی در ارائه خدمات به کاروان‌ها شد.» و ما زائر نور هستیم.

وی به تلاش جهادی و شبانه روزی همکاران و خادمان فعال راهیان نور اشاره کرد و افزود: منطقه راهیان نور به یک مرد عملیاتی و میدانی نیاز دارد تا کار در صحنه راه محسوسی انجام شود. برای زائران

نور کیشور دبیر ستاد مرکزی راهیان با اشاره به تجربیات ارزنده سردار مرادجاتی در این زمینه گفت: نهادهای مختلفی در دولت های گذشته و حال با مجموعه ما همکاری داشته اند و تلاش می کنیم تا قصه گویان خود را در فضایی متفاوت و جذاب برای نسل کنونی زندگی کنند. . از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان می گوید.

در ادامه سردار مرادجاتی نیز با قدردانی از اقدامات انجام شده در آثار دفاع مقدس یادآور شد: خوزستان مهد ایثار، جهاد و شهادت است. این سرزمین پایتخت حماسه است و همیشه نگران بوده ایم که میزبان خوب و شایسته کاروانیان و زائران سرزمین های نور باشیم.

وی تصریح کرد: خوزستان مانند زمان جنگ پذیرای همه است و متعلق به همه کشورهاست و در حوزه راهیان نور نیز باید همینطور باشد یعنی همه هموطنان در این مناطق خود را خوزستانی بدانند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های نشر دفاع مقدس خوزستان گفت: تور گردشگری دفاع مقدس می تواند ارتباط خوبی با نهضت راهیان نور داشته باشد و باید از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.