افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

3 موج بزرگ اعتراضات سراسری که سرزمین های اشغالی را ویران کرد/ «فراری بزرگ» لقب جدید نتانیاهو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 407184
3 موج بزرگ اعتراضات سراسری که سرزمین های اشغالی را ویران کرد/ «فراری بزرگ» لقب جدید نتانیاهو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: ساکنان سرزمین های اشغالی که از سراسر جهان برای مشروعیت بخشیدن به یک رژیم اشغالگر در این منطقه گرد آمده اند، در چند سال گذشته با چالش های زیادی از جمله بحران اقتصادی و افزایش قیمت ها همراه با عملکرد نامطلوب کابینه این رژیم مواجه شده اند. . مشکل تظاهرات […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: ساکنان سرزمین های اشغالی که از سراسر جهان برای مشروعیت بخشیدن به یک رژیم اشغالگر در این منطقه گرد آمده اند، در چند سال گذشته با چالش های زیادی از جمله بحران اقتصادی و افزایش قیمت ها همراه با عملکرد نامطلوب کابینه این رژیم مواجه شده اند. . مشکل تظاهرات زیادی در سرزمین های اشغالی به راه انداخته است.

روزنامه القدس العربی به تحلیل تاریخچه اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی پرداخت و نوشت: در سال 2011 افزایش اجاره بهای مسکن در سرزمین های اشغالی منجر به تظاهرات گسترده ای در اعتراض به این شرایط شد اعتراضات دیگر به افزایش قیمت مواد غذایی در این منطقه به آنها «اعتراضات اجتماعی» می گفتند. پس از آن اقدامات نتانیاهو و کابینه اصلاحات او قضایی از جمله کاهش اختیارات دیوان عالی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از محاکمه فساد، اعتراضات سراسری دیگری را با حضور صدها هزار صهیونیست تحت عنوان «اعتراضات ضد اصلاحات» برانگیخت. قضاییتشکیل شد. در جریان جنگ مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تظاهرات گسترده ای در سرزمین های اشغالی علیه اقدامات نتانیاهو و کابینه وی و در راستای بازگشت اسرای صهیونیست از نوار غزه برگزار شد.

سه موج بزرگ اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی

عبدالباری عطوان، تحلیلگر برجسته جهان عرب در سرمقاله روزنامه رای الیوم نوشت: حزب الله لبنان وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیستی شده است. مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت وزوز علیه خانه نتانیاهو در سزارینموشک باران هیفا و همیشه آویو با بیش از 30 موشک و 5 پهپاد انتحاری تنها در یک روز و هدف قرار دادن شهرک های اشغالی الجلیل نشان می دهد که مرحله دوم نبرد حزب الله فقط دارای اهداف نظامی خواهد بود در مورد لازم نیست، اما توافق. دستیاران همچنین صهیونیست ها را که همگی سربازان یگان های ذخیره رژیم صهیونیستی هستند هدف قرار می دهد. نتانیاهو پس از ناکامی سیستم های امنیتی در رهگیری پهپاد حزب الله به خانه برنمی گردد و عنوان بزرگ فراری را با خود یدک می کشد، همانطور که 150 هزار صهیونیست از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی گریخته اند.

سه موج بزرگ اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی

روزنامه لبنانی اخبار گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با خسارات ناشی از حملات موشکی و سانسور شدید رسانه های این رژیم را سانسور کرد. وزوز حزب الله اعمال می کند. صهیونیست ها به هیچ خبرنگار و شهرک نشینی اجازه نزدیک شدن به مواضع نظامی مورد نظر را نمی دهند. بعد از اینکه مشخص شد هواپیماهای بدون سرنشین حزب الله به گنبد آهنین حمله کرده و سانسور اخبار و تصاویر مربوط به مواضع این سامانه موشکی تشدید شده است. پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته از خطر این توافق خبر داد دستیاران صهیونیست ها را تهدید نمی کند. سه پهپاد لبنانی یک میلیون صهیونیست را در پناهگاه ها نگه داشتند.

سه موج بزرگ اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی

روزنامه سوریه میهن وی در گزارشی نوشت: نزدیک به یک ماه از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و بیش از یک سال از حمله به غزه می گذرد. همیشه آویو او تلاش کرده است روایت جنایات خود در غزه را این بار در لبنان تکرار کند و به تمامی مناطق مسکونی و غیرنظامی وابسته به حزب الله یا افراد نزدیک به او حمله کند. اما این فرآیند یکی است بپرسید برای افکار عمومی اهمیت ایجاد می کند. رژیم صهیونیستی پس از یک سال در نوار غزه چه دستاوردهایی داشته و اکنون راهی لبنان شده است؟ البته اگر کشتار غیرنظامیان را یک دستاورد تلقی نکنیم!

سه موج بزرگ اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی

روزنامه المراقیب العراقی نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر با تلفات انسانی و خسارات مادی فراوان در درگیری فرسایشی غوطه ور است. انهدام تجهیزات نظامی از جمله هواپیماهای بدون سرنشین و تانک ها در پی حملات دقیق محور مقاومت تا انهدام نظامیان صهیونیست در دو جبهه غزه و لبنان از نتایج این جنگ فرسایشی است. عملیات طوفان الاقصی باعث کشته شدن صدها نظامی و افسر صهیونیست شد و آمارهای ارائه شده از سوی منابع غربی نشان می دهد که نبرد طوفان الاقصی یکی از جنگ های طوفانی است. ضرر بزرگ تپه ها و جراحت تپه ها این یک درگیری برای این رژیم است.

سه موج بزرگ اعتراضات سراسری در سرزمین های اشغالی

روزنامه یمنی المسیره در گزارشی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها معتقدند با اعلام برنامه های خود برای حمله خشم و استان سعده آنها می توانند به تنهایی به یک دستاورد دست یابند. رزمندگان رژیم صهیونیستی هرگز نمی توانند اراده و ایمان مردم یمن را تضعیف کنند و آنها را از حمایت از آرمان فلسطین باز دارند. ملت یمن ملتی صبور، صادق و جهاد دوست است و هیچ چیز نمی تواند آنها را از حمایت از مقدسات اسلامی باز دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.