افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

مایکروسافت و OpenAI 10 میلیون دلار در روزنامه نگاری مبتنی بر هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کنند

  • کد خبر : 407178
مایکروسافت و OpenAI 10 میلیون دلار در روزنامه نگاری مبتنی بر هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کنند

به گفته بازار، مایکروسافت و OpenAI پروژه هایی را برای آوردن ابزارهای هوش مصنوعی بیشتر به اتاق های خبر تامین مالی می کنند. به گفته انجت، این دو شرکت 10 میلیون دلار به رسانه های عمومی شیکاگو، مینه سوتا استار تریبون، نیوزدی نیویورک، فیلادلفیا اینکوایرر و سیاتل تایمز اهدا خواهند کرد. هر یک از این […]

به گفته بازار، مایکروسافت و OpenAI پروژه هایی را برای آوردن ابزارهای هوش مصنوعی بیشتر به اتاق های خبر تامین مالی می کنند.

به گفته انجت، این دو شرکت 10 میلیون دلار به رسانه های عمومی شیکاگو، مینه سوتا استار تریبون، نیوزدی نیویورک، فیلادلفیا اینکوایرر و سیاتل تایمز اهدا خواهند کرد.

هر یک از این پست ها یک همکاری دو ساله با یک متخصص هوش مصنوعی را برای توسعه پروژه هایی برای پیاده سازی فناوری هوش مصنوعی و بهبود پایداری کسب و کار آغاز خواهند کرد.

پیش بینی می شود سه رسانه دیگر نیز در دور دوم این سرمایه گذاری کمک بلاعوض دریافت کنند.

مایکروسافت و OpenAI هر کدام 2.5 میلیون دلار به طور مستقیم و همچنین 2.5 میلیون دلار در نرم افزار و اعتبار تجاری کمک می کنند.

موسسه روزنامه نگاری Lenfest که امروز این خبر را اعلام کرد، در این پروژه با مایکروسافت و OpenAI همکاری می کند.

تا به حال رابطه خبرنگاران و هوش مصنوعی آب شیرینی بوده است. تاکنون، OpenAI و مایکروسافت توسط مرکز گزارش‌های تحقیقی، نیویورک تایمز، Intercept، Raw Story و AlterNet شکایت کرده‌اند.

برخی از این نشریات ChatGPT را به سرقت مقالات خود و برخی دیگر را به سرقت محتوای وب برای آموزش مدل هوش مصنوعی بدون اجازه یا غرامت متهم کرده اند.

برخی رسانه های دیگر نیز مسیر مذاکره را انتخاب کرده اند. به عنوان مثال، Condé Nast یکی از آخرین موسساتی است که برای احترام به حقوق محتوای آن با OpenAI توافق نامه امضا کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.