افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بررسی عملکرد خریدهای تابستانی استقلال و النصر

  • کد خبر : 407156
بررسی عملکرد خریدهای تابستانی استقلال و النصر

آفتاب نیوز: بدون شک استقلال شب گذشته سخت ترین بازی خود در این فصل را مقابل نصر انجام داد. اگرچه آبی‌ها در سایر دیدارهای امسال نتایج خوبی دست‌کم روی کاغذ کسب نکرده‌اند، اما مبارزه با رقیب پر ستاره عربستانی که شامل لاپورته، بروزوویچ، مانه و کریستیانو رونالدو می‌شد، سخت‌ترین بازی آنها تا این لحظه بوده […]

آفتاب نیوز:

بدون شک استقلال شب گذشته سخت ترین بازی خود در این فصل را مقابل نصر انجام داد. اگرچه آبی‌ها در سایر دیدارهای امسال نتایج خوبی دست‌کم روی کاغذ کسب نکرده‌اند، اما مبارزه با رقیب پر ستاره عربستانی که شامل لاپورته، بروزوویچ، مانه و کریستیانو رونالدو می‌شد، سخت‌ترین بازی آنها تا این لحظه بوده است. اکنون . هر چند عملکرد فوق دفاعی شاگردان سهراب بختیاری زاده در نهایت منجر به شکست نماینده ایران با یک گل نشد، اما انتظار می رفت حداقل ستاره های گران قیمت استقلال بازی بهتری انجام دهند و تفاوت هایی را رقم بزنند اما این اتفاق اصلا رخ نداد. شاید بررسی ستاره هایی که امسال به این تیم پیوستند نشان دهد که چرا هواداران آبی تا این حد از تیم خود ناامید شده اند. بازیکنانی که قرار بود مقابل ستارگان سرشناس قاره به میدان بروند اما تفاوتی بین حضور و غیابشان نبود!

سامان فلا

مدافع جوان استقلال که امسال با احتساب دستمزد و مبلغی که بابت رضایتنامه اش پرداخت شده یکی از گران قیمت ترین بازیکنان ایران بود، در این زمین بزرگ احساس غرور نکرد. استقلالی ها با انباشت بیش از حد در نیمه زمین خودش به نصر فرصت زیادی ندادند اما بازی مدافع جوان این تیم چندان محسوس نبود و توپ های اندکی که دریافت کرد نشان از عدم اعتماد به نفس او داشت. در حرکاتش مشخص است به نظر می رسد فلاح هنوز راه زیادی برای مدافع شدن دارد.

بررسی عملکرد خرید تابستانی استقلال مقابل نصر/ از رامین رضاییان تا زکی پور; همه رد شدند!

رامین رضاییان

بدون شک امضای بمب امسال استقلال، یاغی جدید فوتبال ایران بود. رامین فصل را خیلی خوب شروع کرد و به تنهایی امتیاز اضافه می کرد اما به نظر می رسد افت روحی آبی ها هم روی او تاثیر گذاشته و حالا چند هفته ای است که نمی درخشد. رضاییان در دبی با اسطوره دوران بازی خود یعنی کریستیانو رونالدو روبرو شد که نقشی در بازی نداشت و در زمین گمشده به نظر می رسید.

بررسی عملکرد خرید تابستانی استقلال مقابل نصر/ از رامین رضاییان تا زکی پور; همه رد شدند!

دیدیه آندونگ

هافبک آبی ها که از لیگ عربستان به این تیم آمده بود، انتظار می رفت با تجربه بازی مقابل النصر خیلی بیشتر به این تیم کمک کند اما در دیدار مقابل استقلال نقش چندانی نداشت. ندونگ چند توپ خوب در اختیار داشت اما در توپ ربایی که تخصص اصلی یک هافبک دفاعی محسوب می شود عملکرد خوبی نداشت و به همین دلیل شب درخشانی مانند هم تیمی هایش نداشت.

بررسی عملکرد خرید تابستانی استقلال مقابل نصر/ از رامین رضاییان تا زکی پور; همه رد شدند!

محمد حسین اسلامی

سیستم عجیب بختیاری زاده و بازی بدون مهاجم تخصصی باعث شد تا اسلامی که ذاتا وینگر است در جایگاه عجیبی در زمین قرار بگیرد که با آن آشنایی نداشت. کادر فنی استقلال روی جدایی او حساب کرده بود، اما اسلامی در معدود موقعیت هایی که توپ را در اختیار داشت، فقط سعی کرد از داور خطا بگیرد و هیچ بازی مفیدی انجام نداد.

جایگزین ها

این قسمت عمق مشکلات این تیم را نشان داد که در تابستان توسط جواد نکونام بسته شد. به جز گائل کاکوتا که مطمئن نبود چرا روی نیمکت نشست و پس از ورود به زمین نشان داد که با چند پاس و حرکات فنی می تواند خط دفاعی نصر را به هم بزند. از علیرضا کوشکی که به سرعت جای مهرداد محمدی مصدوم را گرفت و بهترین موقعیت تیم را از دست داد تا میلاد زکی پور که در لحظات پایانی دو سانتر زد اما حتی زیر حد استانداردهای لیگ آزادگان بود! اگرچه استقلال روی کاغذ ترکیب درخشانی دارد، اما ماموریت اصلی پیتسو موسیمانه باید این باشد که بازیکنان جدیدش را به حداکثر بازدهی برساند، در غیر این صورت استقلال شانسی برای موفقیت نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.