به گزارش رکنا، مجید یادگاری، دستیار سازمان هشتم آتش نشانی از آتش سوزی غرفه های بازار خاوران در پایانه خاوران خبر داد و گفت: پس از تماس عابران به دلیل مشاهده دود و آتش در مغازه های این مرکز خرید با سامانه 125 تماس گرفتند. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه های 24، 113، 99 و یک دستگاه دستگاه تنفسی از ایستگاه 21 و یک دستگاه آسانسور از ایستگاه 37 به سمت خاوران، پایانه خاوران، مرکز خرید خاوران تا ساعت 22:05 شب گذشته به محل اعزام شدند.

وی که به همراه حمید محسنی رئیس پاسگاه افسری 113 منطقه هشت در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: در یک گالری یک طبقه به مساحت 1000 متر مربع جهت کاربری تجاری آتش سوزی شد. از یک ساندویچ فروشی به دو کسب و کار همسایه سرایت کرد و شعله های آتش به غرفه های دیگر سرایت کرد.

یادگاری افزود: آتش نشانان به سرعت به چند گروه تقسیم شدند و در عملیاتی چشمگیر پس از قطع برق و گاز مرکز خرید، نگهبان مرکز خرید را که در داخل پاساژ و در میان دود گرفتار شده بود بیرون کشیدند.

جانشین منطقه هشتم عملیات با بیان اینکه گروه دیگر با استفاده از لوله های آب آتش را مهار و اطفاء کردند، خاطرنشان کرد: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی اعلام می شود.

کابین آتش نشانی

غرفه شرقی




  • اخبار اقتصادی/ مهم ترین 24 ساعت گذشته