افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

دولت باید از افزایش بی رویه مالیات خودداری کند

  • کد خبر : 407135
دولت باید از افزایش بی رویه مالیات خودداری کند

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ محمد سبزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 آبان) شورای اسلامی وی در تذکر شفاهی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان گفت: به کشورهایی که چشمشان به جزایر سه گانه است هشدار می دهیم که پاهای خود را از فرش خود دراز نکنند و ما پاهایشان را در […]

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ محمد سبزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 آبان) شورای اسلامی وی در تذکر شفاهی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان گفت: به کشورهایی که چشمشان به جزایر سه گانه است هشدار می دهیم که پاهای خود را از فرش خود دراز نکنند و ما پاهایشان را در خواهیم آورد. چشم هر که بخواهد به سرزمین مقدس ما طمع کند و دستی که ما وسعت را قطع خواهیم کرد.

نماینده مردم ساوه در شورای اسلامی خطاب به تیم اقتصادی دولت افزود: شاهد عدم ثبات قیمت ها به ویژه نرخ ارز سکه و اسکناس هستیم که به طور مستقیم بر سایر کالاها تاثیر می گذارد. بنابراین باید در این زمینه برنامه ریزی شود، آیا می توان سالانه حقوق را افزایش داد، اما قیمت ها را به صورت ماهانه و روزانه افزایش داد؟

وی به دولت گفت: تقصیر گندم کاران مناطق سردسیر است که هر سال چند ماه پس از تحویل گندم باید پول خود را دریافت کنند، در حالی که در مناطق گرمسیر ابتدا پول خود را دریافت می کنند؟ گندم

سبزی به سازمان امور مالی گفت: شرکت ها در استان ها و شهرستان ها حسابرسی شوند. اخیرا افرادی از سازمان امور مالیاتی استان تهران برای حسابرسی شرکت ها به این شهر آمدند و این کار را غیرکارشناسی و غیرمسئولانه انجام دادند. به عنوان مثال شرکتی که مالیات آن در سال 1401 با 900 میلیون تومان تعطیل شد، امسال به حدود 16 میلیارد تومان رسید. البته حضرت آقا فرمودند سال جهش تولید است و مالیات ها چند برابر می شود که اگر افزایش بی رویه مالیات گرفته شود کمر تولیدکننده می شکند./انتهای پیام.

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20982

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.