افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی شکست خورد، اما شکست از تمدن و سیاستمداران غربی بیشتر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407108
رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی شکست خورد، اما شکست از تمدن و سیاستمداران غربی بیشتر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار دست اندرکاران کنگره 15 هزار شهید استان فارس، حوادث منطقه و مبارزه مقاومت را تغییر در سرنوشت دانستند. تاریخ منطقه و با تاکید بر شکست رژیم صهیونیستی در نابودی مقاومت با کشتار بیش از 50 هزار انسان بی گناه، بزرگترین شکست را رسوایی […]

به گزارش خبرنگار مهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار دست اندرکاران کنگره 15 هزار شهید استان فارس، حوادث منطقه و مبارزه مقاومت را تغییر در سرنوشت دانستند. تاریخ منطقه و با تاکید بر شکست رژیم صهیونیستی در نابودی مقاومت با کشتار بیش از 50 هزار انسان بی گناه، بزرگترین شکست را رسوایی فرهنگ، تمدن و سیاستمداران غرب دانستند و گفتند: در شکل گیری جبهه مقاومت در مقابل جبهه شر، پیروزی مقاومت است.

حضرت آیت الله خامنه ای مشکلات کنونی منطقه و حوادث غزه، لبنان و کرانه باختری را تاریخ ساز خواندند و گفتند: اگر مردم شهید شوند. زیبا کردن تا آخرین لحظه خود را به جنگ نمی‌دیدند و یا اگر بزرگانی چون شهید سید حسن نصرالله نبودند که جهاد، عقل، شجاعت و فداکاری را در هم آمیخته بودند، سرنوشت منطقه فرق می‌کرد.

رهبر انقلاب نتیجه کنونی وقایع منطقه را ناکامی بزرگ نه تنها برای رژیم صهیونیستی بلکه برای تمدن و فرهنگ غرب دانستند و گفتند: صهیونیست ها فکر می کردند به راحتی می توانند نابود کنند. گروه ها آنها مقاومت هستند اما امروز اگرچه شهادت بیش از 50 هزار غیرنظامی بی دفاع و چند تن از رهبران برجسته مقاومت و نیز علیرغم پول و حمایت های هنگفت آمریکا و روسیه و نفرتی که نسبت به آنها در جهان ایجاد شده بود، به طوری که حتی در آمریکا در دانشگاه ها، راهپیمایی علیه جنایتکاران، جبهه مقاومت و مبارزان جوان حماس، جهاد اسلامی و حزب الله و غیره برگزار شد. گروه ها مقاومت با همین عزم و مقامات در حال مبارزه هستند که شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی است.

وی آن را بزرگترین شکست فرهنگ و تمدن غرب دانست و گفت: قتل عمومی 10000 کودک بی گناه با بمب های دو تنی و انواع سلاح ها، در حالی که سیاستمداران غربی حتی در برابر آنها تعظیم می کنند. ابرو آنها او را نیاوردند و باعث رسوایی سیاستمداران شدند. دروغگو غربی ها و مدعیان حقوق بشر بی اعتباری تمدن غرب را در برابر تمام دنیا نشان داده اند که برای آنها بزرگترین شکست است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جبهه حامی رژیم صهیونیستی را جبهه شرارت خواندند و افزودند: در مقابل این جبهه شیطان، جبهه مقاومت دائمی است و به یاری خداوند پیروزی از آن جبهه مقاومت حاصل می شود.

رهبر انقلاب اسلامی نیز در این دیدار استان فارس را بهترین مظهر تلفیق دین، حماسه و هنر خواندند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص این برجسته از گذشته تا کنون از جمله شهادت معصومه کرباسی که چندی پیش هدف جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان قرار گرفت، گفت: کنگره شهدای استان فارس این کار را انجام دهد. ترکیب زیبا برای تداوم حماسه، هنر و دین.

وی با اشاره به تلاش هایی که در دوران پهلوی برای دین زدایی شیراز و استان فارس صورت گرفت، خاطرنشان کرد: کسانی که در آن دوران فکر می کردند می توانند شیراز را از حرم اهل بیت و مرکز دین و ایمان به سفیهی مانند شیراز تبدیل کنند. جشنواره هنر، اشتباه کردند. فساد را برگرداند. البته امروزه نیز برخی از تفاله ها و بازماندگان آن سازمان ها در کشور عزیزمان به دنبال جداسازی هنر از معنویت و حماسه هستند، اما آنچه باعث پیشرفت کشور و ملت می شود تلفیق دین، حماسه و هنر است.

کنگره پانزده هزار شهید استان فارس توسط حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد. اثربخشی تولیدات فرهنگی و هنری را توصیه کردند و افزودند: جوانان ما باید گذشته پر افتخار کشور را بشناسند. سال بعد از انقلاب و اتفاقاتی مانند اندازه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران یا علت جنگ 8 ساله. در مقابل دشمن بعثی نیاز به روایت خوب و صحیح دارند. کسب و کار این یک انقلاب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.