افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی شکست خورد، اما شکست از فرهنگ، تمدن و سیاستمداران غرب بیشتر است.

  • کد خبر : 407053
رژیم صهیونیستی شکست خورد، اما شکست از فرهنگ، تمدن و سیاستمداران غرب بیشتر است.

به گزارش بازار، مهمترین نکات بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است: – غربی ها نشان دادند که در این سال ها یا قرن ها که از حقوق بشر و حقوق بشر صحبت می کنند کاملا دروغ گفته اند. نشان دادند، نشان دادند. یعنی ده هزار کودک کشته شدند! این یک شوخی است؟ کودک مظهر […]

به گزارش بازار، مهمترین نکات بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

– غربی ها نشان دادند که در این سال ها یا قرن ها که از حقوق بشر و حقوق بشر صحبت می کنند کاملا دروغ گفته اند. نشان دادند، نشان دادند. یعنی ده هزار کودک کشته شدند! این یک شوخی است؟ کودک مظهر معصومیت است، او مظهر لطافت است.
– کودک نکته اساسی است که عواطف انسان را بیدار می کند. ده هزار نفر از این موجودات بی گناه اسراییل با بمب دو تنی با انواع اسلحه نابود کردند، غربی ها ابرویی هم نکردند!
– سیاستمداران غربی رسوا شدند. سیاست غرب رسوا شد، شکست خورد، این یک شکست بزرگ است. دیگه هیچکس نباید از تمدن غرب حرف بزنه، این تمدن غربیه، بدشون نمیاد هر جوری از مردم خودشون پول بگیرن و بفرستن بچه کوچولوها و بچه های بیگناه رو بکشن، خانواده ها رو نابود کنن، ده هزار بچه شهید شدن، چند تا هزاران بچه یتیم می شوند، اهمیتی نمی دهد! این فرهنگ غربی است.
– امروز ما گرفتار یک موضوع اساسی و مهم در منطقه هستیم. همین مسائل مربوط به منطقه غرب آسیا، مسائل لبنان، مسائل غزه، مسائل کرانه باختری، مسائلی هستند که تاریخ را می سازند. هر یک از این رویدادها می تواند منشأ حرکت جاری و تاریخی در یک جهت باشد.

– اگر امثال شهید سنور تا آخرین لحظه جنگیدن پیدا نمی شد سرنوشت منطقه همین بود، حالا که پیدا شده اند فرق می کند.
-اگر بزرگانی چون شهید سید حسن نصرالله که جهاد و عقل و شجاعت و فداکاری و نوع دوستی را در هم آمیخت و به میدان آورد، پیدا نمی شد، حرکت یک نوع بود، حالا که پیدا شده اند، نهضت. از دیگری است ملایم؛ اینها خیلی مهم هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.