افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پزشکان اسرائیل را به شدت تهدید کردند

  • کد خبر : 406999

ایسنا: رئیس جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی شود و علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کند، پاسخ قاطع و باورنکردنی دریافت خواهد کرد. صبح امروز – چهارشنبه – در ادامه برنامه سفر خود به روسیه، در دیدار با آقای ابی احمد، نخست وزیر جمهوری فدرال دموکراتیک اتیوپی، اظهار داشت که با هدف دستیابی به […]

ایسنا: رئیس جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی شود و علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کند، پاسخ قاطع و باورنکردنی دریافت خواهد کرد.پزشکان اسرائیل را به شدت تهدید کردند

صبح امروز – چهارشنبه – در ادامه برنامه سفر خود به روسیه، در دیدار با آقای ابی احمد، نخست وزیر جمهوری فدرال دموکراتیک اتیوپی، اظهار داشت که با هدف دستیابی به هماهنگی و انسجام اجتماعی وارد صحنه شده است. در داخل کشور من کشور و تقویت روابط و همکاری با جهان. من در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردم و با این رویکرد مورد اقبال مردم قرار گرفتم، گفت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه به عنوان میهمان رسمی، روند دستیابی به اهداف ما را مختل کرد. جمهوری اسلامی در اولین روز فعالیت رسمیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران به امید برقراری آتش بس در غزه در برابر جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی با خویشتنداری عمل کرد، افزود: اما تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و گسترش آن به لبنان ما را مجبور به ترک غزه کرد. . این اقدامات او بدون پاسخ است.

این پزشکان حمایت کشورهای غربی را برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی موثر توصیف کردند و تصریح کردند: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا و اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران شود، پاسخ قاطع و باورنکردنی دریافت خواهد کرد. ما به هیچ وجه تمایلی به گسترش درگیری و تنش در منطقه نداریم و از هر اقدامی در راستای صلح و آرامش استقبال می کنیم، اما اقدامات رژیم صهیونیستی دقیقا با هدف به آتش کشیدن کل منطقه انجام می شود. به همین دلیل لازم است کشورهای دیگر به ویژه کشورهای غربی این کار را انجام دهند.

در این دیدار نخست وزیر جمهوری فدرال دموکراتیک اتیوپی نیز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور اتیوپی به رسمیت شناخته شده است، گفت: تاریخ و تصویر مثبتی از روابط دو کشور در ذهن مردم ما وجود دارد. و گفت: با نگرانی وقایع منطقه شما را دنبال می کنیم.

ابی احمد با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و مستقل است، خاطرنشان کرد: ساختارهای کنونی جهانی و منطقه ای نابرابر است و نهادهایی مانند برجام در اصلاح و رفع این نابرابری ها بسیار موثر هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.