افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تاخیر بی دلیل پروژه های مسکن در یزد قابل قبول نیست

  • کد خبر : 406993
تاخیر بی دلیل پروژه های مسکن در یزد قابل قبول نیست

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی در جلسه شورای مسکن استان یزد که به منظور ارائه گزارشی از پروژه های نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات آن برگزار شد، خواستار شد. استانداران و مدیران برای رفع موانع تامین زمین و مصالح و ایجاد زیرساخت های لازم. این پروژه ها […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی در جلسه شورای مسکن استان یزد که به منظور ارائه گزارشی از پروژه های نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات آن برگزار شد، خواستار شد. استانداران و مدیران برای رفع موانع تامین زمین و مصالح و ایجاد زیرساخت های لازم. این پروژه ها را با جدیت دنبال کنید.

وی با اشاره به بازدید از مجتمع های مسکونی اظهار داشت: مشکلات سایر مجتمع های مسکونی استان یزد نیز بررسی و اعلام می شود.

استاندار یزد تامین مسکن را یکی از موضوعات مهم در حوزه جوانان جمعیت دانست و از معاونت عمرانی خواست با برگزاری جلسات فردی و گروهی با استانداران و دستگاه های اجرایی موانع موجود را برطرف کند. .

بابایی همچنین بر لزوم تدوین برنامه زمانبندی تمامی پروژه های مسکن مهر به صورت مجزا و جمعی به منظور ارزیابی پیشرفت و کشف انحرافات از برنامه تاکید کرد و موضوع تامین آب در پروژه های مسکن مهر را یکی از دغدغه های اصلی استانداران دانست.

وی بر لزوم پیش بینی سازوکارهای مشخص برای تامین منابع مالی و تشکیل کارگروه تامین مصالح ساختمانی تاکید کرد و در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: فعالیت مشاوران استاندار هیچ خللی در روند کار ایجاد نخواهد کرد. وظایف دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: مشاوران استاندار نقش ایده پرداز را دارند و امتیازات اجرایی به مدیران دستگاه ها منتقل می شود.

استاندار یزد بر لزوم برگزاری جلسات متعدد شورای مسکن استان تاکید کرد و اظهار داشت: موضوعات مطرح شده در این جلسات و کارگروه ها در نهایت بررسی و پیگیری می شود تا در سطح ملی و استانی رفع شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.