افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

آیت الله جنتی: آزادگان جهان نسبت به جنایات صهیونیست ها بی تفاوت نباشند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406961
آیت الله جنتی: آزادگان جهان نسبت به جنایات صهیونیست ها بی تفاوت نباشند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 11 آبان 1403) به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایات ضد بشری رژیم غیرقانونی صهیونیستی در غزه و لبنان یک جنایت است. ظلمی که امروز هیچ آزاده ای نباید نسبت به آن بی تفاوت باشد. وی افزود: رفتار غیرمنطقی و غیرانسانی […]

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 11 آبان 1403) به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایات ضد بشری رژیم غیرقانونی صهیونیستی در غزه و لبنان یک جنایت است. ظلمی که امروز هیچ آزاده ای نباید نسبت به آن بی تفاوت باشد.

وی افزود: رفتار غیرمنطقی و غیرانسانی این روزهای رژیم صهیونیستی مانند غریقی است که تا پایان عمرش چیزی باقی نمانده و نمی تواند برای نجات خود کاری انجام دهد.

دبیر شورای نگهبان درباره شهید زیبا کردن رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تصریح کرد: کشتار مجاهدانی چون یحیی زیبا کردن نه تنها شکست اجتناب ناپذیر رژیم غاصب صهیونیستی را تغییر نخواهد داد، بلکه آن را دشوارتر خواهد کرد. با شهادت یحیی زیبا کردن قهرمانان متولد خواهند شد. داستان زندگی و شهادتش از حماسه های جبهه حق است.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله مهدویکنی گفت: ایشان عمر پربرکت خود را خالصانه در خدمت به اسلام و نظام اسلامی سپری کردند و در مناصب مهمی از جمله عضویت در شورای نگهبان ایفای نقش کردند. نتایج ماندگار این خدمات، باقی می ماند این شریف است.

آیت الله جنتی در پایان درباره ادعای مکرر برخی دولت ها بر جزایر سه گانه ایرانی گفت: بوموسی و تنبل بزرگ و کوچک برای مدت طولانی بخشی از خاک ایران است و جمهوری اسلامی ایران طبق اصل 9 قانون اساسی از تمامیت ارضی خود حفاظت خواهد کرد.

وی با یادآوری اتفاقات ناگواری که منجر به جدایی بخشی از کشورمان در دوران قاجار و پهلوی شد، گفت: امروز ایران اسلامی معادلات جدیدی را در منطقه و جهان رقم می زند. فرزندان رشید ایران اسلامی در سخت ترین شرایط و در شرایطی که صدام از حمایت های سیاسی، نظامی و اطلاعاتی کشورهای غربی و شرقی و برخی دولت های عربی برخوردار شد. فراهم کند مالی بود، اجازه ندادند. اجباری خاک کشور ما در اشغال دشمن است و آنها جان خود را فدای کشور کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.