افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

روسیه تهدید هسته ای کرد – خبرآنلاین

  • کد خبر : 406935
روسیه تهدید هسته ای کرد – خبرآنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، آندری بلوسف وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در نشست شورای مشترک وزارتخانه های دفاع روسیه و بلاروس در مینسک اظهار کرد: تغییرات در وضعیت نظامی-سیاسی اصول روسیه را روشن می کند. سیاست دولت در زمینه بازدارندگی هسته ای و انطباق.» به واقعیت های جدیدی تبدیل شده است. خبرگزاری […]

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، آندری بلوسف وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در نشست شورای مشترک وزارتخانه های دفاع روسیه و بلاروس در مینسک اظهار کرد: تغییرات در وضعیت نظامی-سیاسی اصول روسیه را روشن می کند. سیاست دولت در زمینه بازدارندگی هسته ای و انطباق.» به واقعیت های جدیدی تبدیل شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزیر دفاع روسیه نوشت: در صورت تجاوز به بلاروس، روسیه امکان استفاده از سلاح هسته ای را در پاسخ پیش بینی کرده است.

«الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس چند روز پیش در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نظر مینسک در مورد به روز رسانی و بازنگری دکترین هسته ای روسیه گفت: این روند جایگاه ما را تقویت می کند. من مدت زیادی است که به آن فکر می کنم.” “

روسیه در حال حاضر در حال نهایی کردن نسخه به روز شده دکترین هسته ای خود است.

این به روز رسانی اخیراً توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بحبوحه دخالت فزاینده قدرت های هسته ای غربی در جنگ اوکراین پیشنهاد شده است.

دکترین به روز شده به روسیه اجازه می دهد تا در صورت حمله به بلاروس یا روسیه توسط یک کشور تحت حمایت یک قدرت هسته ای غربی، از بازدارنده هسته ای استفاده کند.

وزیر دفاع روسیه با اشاره به توافقات روسیه و بلاروس گفت: در حال حاضر آماده سازی توافقنامه بین جمهوری بلاروس و فدراسیون روسیه برای تامین امنیت نظامی در حال نهایی شدن است و علاوه بر این، در حال بهبود تعامل در زمینه مسائل مشترک هستیم. استفاده از نیروهای مسلح برای تضمین امنیت نظامی اتحادیه ما (روسیه-بلاروس).

۳۱۱۳۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.