افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بسته های رومینگ در جهان اول همراه

  • کد خبر : 406809
افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بسته های رومینگ در جهان اول همراه

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سفر به کشورهای مختلف همواره با مشکلات ارتباطی همراه بوده است اما همراه اول همواره با ارائه طرح های ویژه سعی داشته این مشکلات را به حداقل برساند. سرویس رومینگ بین المللی همراه اول به کاربران این امکان را می دهد که […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سفر به کشورهای مختلف همواره با مشکلات ارتباطی همراه بوده است اما همراه اول همواره با ارائه طرح های ویژه سعی داشته این مشکلات را به حداقل برساند.

سرویس رومینگ بین المللی همراه اول به کاربران این امکان را می دهد که در سفرهای خارجی خود بدون نیاز به تعویض سیم کارت از اینترنت، مکالمه و پیامک بهره مند شوند. این سرویس در سفر به 112 کشور و از طریق 207 اپراتور تلفن همراه قابل استفاده است.

* امکان سفر از کشوری به کشور دیگر با بسته های رومینگ ویژه در سراسر جهان
اما یکی از طرح ها و امکانات ویژه ای که اپراتور تلفن همراه اول کشور برای مشترکان ارتباطی خود تدارک دیده است، بسته های «رومینگ جهان» است.

این بسته ها که در دو نوع «تماس» و «اینترنت» طراحی شده اند، به کاربران این امکان را می دهند که حتی پس از تغییر کشور و انتقال از یک مقصد خارجی به مقصد دیگر، همچنان به استفاده از بسته رومینگ خود ادامه دهند.

به منظور بهبود دامنه خدمات جدید و تجربه مشترکین از خدمات رومینگ بین‌الملل خود، از ابتدای سال 1403 تاکنون تعداد اپراتورهای قرارداد «تماس جهانی» از 32 اپراتور به 82 اپراتور افزایش یافته است. در 54 کشور

علاوه بر این، از ابتدای سال 1403 قراردادهای بین المللی جدیدی با ارائه تخفیفات ویژه در زمینه خدمات نسل چهارم (LTE) و نسل پنجم (5G) منعقد کرده است تا کاربران در سفرهای خارجی خود با افت کیفیت خدمات مواجه نشوند. . و تجربه ای مبتنی بر آخرین نسل های تکنولوژی Record.

* قراردادهای 5G همراه اول با اپراتورهای بین المللی
به این ترتیب تعداد قراردادهای 5G با اپراتورهای خارجی به 28 کشور از جمله ارمنستان، اتریش، بحرین، بلژیک، کرواسی، استونی، فنلاند، یونان، هنگ کنگ، کویت، لیختن اشتاین، هلند، عمان، فیلیپین، لهستان رسیده است. ، پرتغال، قطر، عربستان سعودی، اسلوونی، سوئد، امارات متحده عربی، ازبکستان، دانمارک، لوکزامبورگ، تایلند، ایسلند، جزایر فارو و هائیتی.

تمامی مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری “Star 10 Star 40 Square” بسته های رومینگ سراسری را خریداری و فعال کنند.

* نام کشورهای میزبان تماس رومینگ در سراسر جهان.
بر اساس اعلام 54 کشور اول طرف قرارداد بسته های رومینگ در سراسر جهان از جمله اتریش، ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استونی، اسلواکی، اسلوونی، افغانستان، امارات متحده عربی، ایرلند، ایسلند، آذربایجان، آلمان، بحرین. . ، بلاروس، بلژیک، بنگلادش، پاکستان، پرتغال، تایلند، ترکیه، جرسی، انگلستان، جمهوری چک، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، سوریه، سوئیس، سوئد، عراق، عربستان سعودی، عمان، فرانسه، فنلاند، قبرس، قرقیزستان . ، قزاقستان، قطر، کره جنوبی، کرواسی، کویت، گرجستان، لبنان، لهستان، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، مالت، مونته نگرو، نیجریه، هلند، هند، هنگ کنگ و یونان.

مشترکین می توانند مشورت کنند سایت همراه اولدر قسمت مربوط به رومینگ در قسمت بسته های رومینگ برای مشاهده اپراتورهای طرف قرارداد در کشور مقصد و خرید بسته با همه تماس بگیرید.

* بسته حمل و نقل یک روزه برای استفاده ویژه در فرودگاه
همچنین برای رفاه حال مسافرانی که دارای پرواز با مقصدهای متعدد هستند، بسته یک روزه به نام «ترانزیت» طراحی شده است که مسافران می توانند در سه کشور ترکیه، امارات و قطر در مدت زمان انتظار از آن استفاده کنند. فرودگاه

در پایان شایان ذکر است که همراه اول دارای بسته رومینگ ویژه ای است که مشترکین می توانند با فعال سازی آن به میزان نامحدودی از رومینگ اینترنت استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.