افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تاریخ انتشار ASUS ROG Phone 9 مشخص شده است

  • کد خبر : 406795
تاریخ انتشار ASUS ROG Phone 9 مشخص شده است

با معرفی رسمی تراشه اسنپدراگون 8 الیت، چندین شرکت یکی پس از دیگری تاریخ عرضه گوشی های پرچمدار خود را اعلام می کنند. این در حالی است که ایسوس نیز به این رقابت پیوسته و تاریخ عرضه سری جدید گوشی های خود با نام ROG Phone 9 را اعلام کرده است. (29 نوامبر) طی یک […]

با معرفی رسمی تراشه اسنپدراگون 8 الیت، چندین شرکت یکی پس از دیگری تاریخ عرضه گوشی های پرچمدار خود را اعلام می کنند. این در حالی است که ایسوس نیز به این رقابت پیوسته و تاریخ عرضه سری جدید گوشی های خود با نام ROG Phone 9 را اعلام کرده است. (29 نوامبر) طی یک رویداد ویژه. با دی جی همراه باشید.

گوشی های سری Ragphone همیشه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرهای حرفه ای شناخته می شوند و این بار ایسوس با پیوستن به رقابت گوشی های استفاده کننده از تراشه Snapdragon 8 Elite قصد دارد بار دیگر توجه علاقه مندان به بازی های موبایلی را به خود جلب کند. انتظار می رود این گوشی ها با ویژگی های جدیدی معرفی شوند که تجربه بازی را به سطح جدیدی ارتقا می دهد.

طراحی و ویژگی های Ragphone 9

تصاویر رسمی ایسوس که از Rogue Phone 9 منتشر کرده است نشان می دهد که این گوشی از نظر طراحی شباهت زیادی به سری قبلی خود یعنی Rogue Phone 8 دارد. در پشت این گوشی یک جزیره پنج ضلعی با سه سنسور دوربین وجود دارد که نشان می دهد گوشی ظاهری مدرن و گیمر دارد. لوگوی Rag به همراه چراغ های LED نیز در پشت گوشی دیده می شود که همیشه یکی از عناصر اصلی طراحی گوشی های گیمینگ ایسوس بوده است. نمایشگر این گوشی نیز طراحی مسطح دارد و دوربین سلفی در سوراخی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

یکی از دیگر ویژگی های قابل توجه سری Rugged Phone 9 وجود دکمه های حساس به فشار به نام AirTriggers است که در سمت راست گوشی قرار گرفته اند. این دکمه ها با توجه به نیاز گیمرها طراحی شده اند و به آن ها این امکان را می دهند که به راحتی از عملکردهای بیشتری در حین بازی لذت ببرند.

تیزرهای مرتبط با هوش مصنوعی در Ragphone 9

ایسوس همچنین در تیزرهای تبلیغاتی خود برای این سری جدید از شعاری با عنوان «AI on, game on» استفاده کرده است که به نظر می رسد به ویژگی های جدید هوش مصنوعی در این گوشی ها اشاره دارد. اگرچه ایسوس هنوز جزئیات دقیق این قابلیت های هوش مصنوعی را فاش نکرده است، اما به نظر می رسد که این ویژگی ها می توانند نقش مهمی در بهبود تجربه بازی داشته باشند. انتظار می رود ایسوس اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی ها در روزهای منتهی به رویداد منتشر کند.

ASUS ROG FONE 9

Ragphone 9 Expectations

سری Ragphone همیشه با تمرکز بر ارائه بهترین تجربه بازی به کاربران طراحی شده است و سری جدید Ragphone 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتظار می‌رود این گوشی‌ها با سخت‌افزار قدرتمندتر، نمایشگرهای باکیفیت و نرخ تازه‌سازی سریع و همچنین بهبودهای قابل توجهی در خنک‌کنندگی و عمر باتری عرضه شوند. ایسوس همچنین به احتمال زیاد ویژگی های ویژه ای را برای گیمرها در این سری معرفی خواهد کرد که تجربه بازی را به سطح جدیدی ارتقا می دهد.

از آنجایی که ایسوس یکی از اولین برندهایی است که از پردازنده اسنپدراگون 8 الیت در محصولات خود استفاده می کند، باید دید عملکرد این گوشی ها در مقایسه با رقبا چگونه خواهد بود. با توجه به تاریخ عرضه در پیش رو و برگزاری رویداد ویژه ای برای عرضه این گوشی ها، علاقه مندان به فناوری و گیمرها مشتاقانه منتظرند تا شاهد ویژگی های جدید و خلاقانه این سری باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.