افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بیوگرافی بهناز جعفری با تارهای درونی اش / جشن تولد در بالای بلندترین برج با لباس خاص

  • کد خبر : 406787
بیوگرافی بهناز جعفری با تارهای درونی اش / جشن تولد در بالای بلندترین برج با لباس خاص

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- درست است که افشانا پاکرو در سال‌های اخیر گفته است که سینما چهره‌های زیبا و پر طرفدار می‌خواهد و اینگونه افراد را معروف و معروف‌تر نمی‌کند، اما گویا این موضوع برای امروز نیست. و دیروز و دهه ها بوده است. یکی پس از دیگری تکرار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- درست است که افشانا پاکرو در سال‌های اخیر گفته است که سینما چهره‌های زیبا و پر طرفدار می‌خواهد و اینگونه افراد را معروف و معروف‌تر نمی‌کند، اما گویا این موضوع برای امروز نیست. و دیروز و دهه ها بوده است. یکی پس از دیگری تکرار می شود. چرا که کم نیستند بازیگرانی که با چهره زیبای خود می دانستند که چطور خیلی سریع به صدر جدول برسند و یک شبه راه چند ساله را در پیش بگیرند. البته این معیار زیبایی از نظر سینمایی قطعاً معیاری نیست که همه در نظر دارند! او مانند نازنین بیاتی از اولین بازی سینمایی خود توجه ها را به خود جلب کرد و خیلی زود به یکی از ارکان اکران بزرگ تبدیل شد. اما از طرفی چهره ای مثل خانم بهناز جعفری سال هاست که در این برنامه حضور دارد اما هنوز به آن درجه از شهرت و دیده شدن نرسیده است. بهناز جعفری در پروژه های زیادی ایفای نقش کرده و از سریال های تلویزیونی گرفته تا فیلم های سینمایی کارنامه درخشانی دارد. این بازیگر در اینستاگرام نیز بسیار محبوب است و تقریبا 200000 کاربر او را دنبال می کنند. بهناز جعفری در فیلم پنج ستاره با شهاب حسینی، شیرین بینا و سحر قریشی همبازی شد.

عجیب ترین جشن تولد بهناز جعفری

بهناز بانو رو مایشه به عنوان یکی از معصوم ترین چهره ها در بین بازیگران شناخته می شود و به هیچ وجه اهل جنجال نیست. حتی گاهی اوقات عکس ها یا فیلم هایی از خودش به اشتراک می گذارد که توجه زیادی را به خود جلب می کند، اما از آنجایی که این چهره سابقه بسیار پاکی از حاشیه سازی دارد، نمی تواند آنقدرها هم باشد. بهناز جعفری چند وقت پیش تولد داشت، او در بهشت ​​بود. این بازیگر در حالی که با کیک تولدش در حال صعود به بالاترین نقطه برج میلاد بود با کیک خود عکس گرفت و سپس سقوط از این برج را تجربه کرد. این بازیگر در حالی که لباس خاصی به تن داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت و لایک و کامنت های زیادی دریافت کرد. در ادامه بهناز جعفری را در جشن تولد عجیبش مشاهده می کنید.

بهناز جعفری

زندگینامه و خانواده بهناز جعفری.

بهناز جعفری در ۴ مرداد ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. این بازیگر کار خود را از تئاتر آغاز کرد و در فیلم ها جلوی دوربین رفت. مادرم هم پرستار بود و در بیمارستان کار می کرد اما زندگی آنها به طلاق ختم شد.

بهناز جعفری

بهناز جعفری و بیماری ام اس

اسفند 1392 بود که بهناز بانو متوجه علائم بیماری در سیستم عصبی و گردن خود شد. او تا زمانی که تشخیص داده شد که به ام اس مبتلا است، تحت نظر یک متخصص مغز و اعصاب بود. می گوید هیچ نوع محافظتی در برابر ام اس انجام ندادم و واکنش عجیبی نداشتم و تازه درمانم را شروع کردم. البته مدتی شایعه شده بود که سرطان دارم که اشتباه بود و ام اس بود.

بهناز جعفری

علاقه به نقش های منفی و زنجیره های درونی.

این بازیگر می گوید من دو سیم خالی درونم دارم که گاهی روی هم می افتند و ارتباط برقرار می کنند. آن وقت است که شخصیت مرا می دزدند. من همیشه مجذوب نقش های خاص و منفی هستم و از آنها لذت می برم. چون جایی برای کار دارند و خلاص شدن از شر آنها کار آسانی نیست.

بهناز جعفری

من ازدواج نمی کنم

بهناز جعفری تا به حال ازدواج نکرده است و می گوید من ازدواج نمی کنم چون برای زندگی مشترک باید کرم را رها کنم و تحت هیچ شرایطی این کار را نمی کنم. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که من هرگز ازدواج نمی کنم.

بهناز جعفری

تجربه عشق و خفه شدن

اصولا من یک فرد حرفه ای هستم، اما شغلم را به هر چیز دیگری ترجیح می دهم. اگر بتوانم کسی را پیدا کنم که دوستش داشته باشم و بتواند با شرایط من کنار بیاید، قدردانش خواهم شد. اما اکثر مردم نمی توانستند با من موافق باشند.

در واقع رابطه و هر چیز دیگری که بخواهد جلوی کارم را بگیرد را مقصر می دانم!

بهناز جعفری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.