افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تمرکز Central de Seguros بهبود فضای کسب و کار است

  • کد خبر : 406783
تمرکز Central de Seguros بهبود فضای کسب و کار است

به گزارش بازار، از Central de Seguros، پرویز خسروشاهی وی با بیان این مطلب در جمعی از مدیران جوان صنعت بیمه گفت: نباید در پارادایم های ذهنی گذشته محبوس بمانیم و حداقل باید با تغییر بازی به بخشی از گذشته و روندها و چالش های موجود پرداخته شود و این مهم است. برای نیروهای جوان […]

به گزارش بازار، از Central de Seguros، پرویز خسروشاهی وی با بیان این مطلب در جمعی از مدیران جوان صنعت بیمه گفت: نباید در پارادایم های ذهنی گذشته محبوس بمانیم و حداقل باید با تغییر بازی به بخشی از گذشته و روندها و چالش های موجود پرداخته شود و این مهم است. برای نیروهای جوان

خسرو شاهی ادامه داد: قطعاً هرکس قبل از دیگران و بدون تردید بازی را تغییر دهد، برنده بازی و روندها و تحولات آینده خواهد بود.

رئیس شورای عالی بیمه با بیان اینکه همواره انتقادات، اظهارنظرهای متفاوت و بعضا متناقض وجود داشته است، گفت: به عنوان مثال در اواخر دهه 80 همه می گفتند که چالش و مانع اصلی صنعت بیمه این است. سیستم تعرفه و اینکه تعرفه ها برداشته شود و تا تعرفه ها برداشته شد گفتند چرا اینطور شد و زود بود.

وی بابیان اینکه افشای مشکلات و مسائل توسط افراد مختلف صنعت به شناسایی موانع کمک می کند گفت: حل مشکلات و موانع تنها از طریق بیمه مرکزی و حتی دولت امکان پذیر نیست، بیمه مرکزی تنظیم کننده و تسهیل کننده است. و در چارچوب وظایف و مأموریت های خود را انجام می دهد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران جوان فعال در بخش های مختلف صنعت بیمه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ضرورت توسعه در بخش های مختلف و تسهیل در ارائه خدمات بیمه ای، بررسی روندهای حاکم بر صنعت با تمرکز بر استفاده کامل از فناوری های روز، نظارت جدی بر کلیه فرآیندهای بیمه ای از صدور تا پرداخت خسارت، استفاده مناسب از فن آوری برای بهبود فعالیت ها اصلاح و بازنگری قوانین بیمه به ویژه در بخش های سرمایه گذاری و تعریف مزایای جدید برای محصولات به منظور تشویق مردم به تهیه بیمه نامه، توجه جدی به منابع انسانی به ویژه مسائل مربوط به شبکه فروش مانند تامین اجتماعی. . ، و بررسی تعیین حق الزحمه بخشی از نظراتی است که در این جلسه ارائه شد.

علاوه بر این، زمینه های لازم برای رسیدگی جدی به کاهش نرخ ها، تقویت نیروی انسانی شاغل در بخش های مختلف، نظارت بر مصارف منابعی که در قالب نرخ های بیمه به نهادهای مختلف تخصیص داده می شود، ایجاد و تقویت ارتباط بین شرکت های بیمه و دولت با بازنگری جدی مقررات بیمه ای به ویژه در خصوص بیمه های عمر و تعریف و تبیین فرآیندهای مربوط به ارزیابی ریسک با هدف بهره مندی کافی از داده های صنعت، توجه جدی و برابری به وظایف نظارتی و توسعه ای مرکز بیمه شد. . از جمله مسائل دیگر

برخی دیگر از حاضران نیز به اصلاح نرخ کارمزد، اصلاح فرآیندهای بیمه ای برای ارائه محصولات و خدمات بهتر، لزوم آسیب شناسی موفقیت یا عدم موفقیت شرکت های بیمه تخصصی، لزوم ایجاد چارچوبی برای افزایش کارایی اشاره کردند. بیمه، حرکت به سمت محصولات پروژه محور، بررسی تاثیر فناوری بر بهره وری نیروی انسانی، لزوم تحلیل داده های بیمه، دموکراتیزه کردن فضای بیمه، لزوم به روز رسانی صنعت و دور شدن از فرسودگی و برنامه ریزی لازم برای این امر. در این جلسه، از جمله موارد دیگر، استفاده مناسب از فضای راه اندازی برای بهبود فروش به جای امکان مقایسه خدمات مورد بحث قرار می گیرد.

این برنامه اولین دیدار رئیس بیمه مرکزی با چند تن از فعالان بیمه بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.