افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

رژگونه کالج پسند است / گفتم همرنگ است پس جدی هستید، همان مارک، ماندگاری شگفت انگیز است

  • کد خبر : 406744
رژگونه کالج پسند است / گفتم همرنگ است پس جدی هستید، همان مارک، ماندگاری شگفت انگیز است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه روش های زیادی برای زیباتر شدن وجود دارد که یکی از آنها می تواند آرایش باشد که از همه مطمئن تر است، اما برای داشتن آرایش خوب و تمیز باید نکاتی را رعایت کنید. به موارد مختلفی توجه کنید، مثلا باید بدانید که با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه روش های زیادی برای زیباتر شدن وجود دارد که یکی از آنها می تواند آرایش باشد که از همه مطمئن تر است، اما برای داشتن آرایش خوب و تمیز باید نکاتی را رعایت کنید. به موارد مختلفی توجه کنید، مثلا باید بدانید که با توجه به رنگ پوستتان از چه رنگ هایی در آرایش خود استفاده کنید، مثلا در مورد کرم پودر باید رنگ صحیح کرم پودر خود را با توجه به رنگ پوست خود بدانید. ، به طوری که با انتخاب آن رنگ کرم پودر، علاوه بر پوشاندن پوست و جلا دادن به آن، آن را رنگی تر از آنچه هست نشان می دهید و به نوعی رنگ آن را وسط برجسته می کنید.

البته کاریکاتور به اینجا ختم نمی شود و تنها چیزی که در مورد آرایش خوب باید به آن توجه کنید ظاهر شما نیست، بلکه در این بین باید مهارت های لازم برای آرایش خوب را نیز داشته باشید. به عنوان مثال، اگر لب‌ها کوچک و خطی هستند و می‌خواهید بزرگ و کوچک به نظر برسند، باید بدانید که چگونه لب‌هایتان را برجسته کنید تا بتوانید بدون استفاده از چیزهایی مانند ژل، از ترفندهای موجود برای اینکه لب‌هایتان را آنطور که می‌خواهید به نظر برسانید. و مانند آن ، که می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد. اما حالا در این بین یک نکته مهم دیگر این است که باید آرایش خود را با توجه به موقعیت های مختلف تنظیم و انتخاب کنید، مثلا برای عروسی یک آرایش می کنند، یکی برای محل کار و دانشگاه و به همین دلیل این وسیله برای بسیاری از مردم می پرسند که بهترین رژ لب برای دانشگاه چه رنگ و چه مارکی است. در زیر تعدادی از آنها را معرفی می کنیم، پس برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

رژ لب جامد جیوانی شماره 701 مرجانی روشن

یکی از بهترین رنگ های رژ لب برای دانشگاه که می توانید انتخاب کنید رژ لب مرجانی روش است که می تواند یک رنگ عالی برای هر فصلی در نظر گرفته شود زیرا چهره شما را زنده و شاداب نشان می دهد و جالب است که با هر رنگ پوستی می آید. چون رنگ پریده و 90 است، انتخاب بسیار مناسبی برای دانشگاه و محیط کار است و می تواند جذابیت بی نظیری به چهره و آرایش شما ببخشد و زیبایی شما را به دیگران حس کند، اما فکر می کنند شما این سطح از زیبایی را دارید. بدون آرایش اکنون از بین برندهای موجود می توانید رژ لب جامد جیوانی شماره 701 مرجانی روشن را انتخاب کنید که ماندگاری بسیار بالایی دارد و می توانید صبح آن را بزنید و شب بدون حرکت آن را بردارید.

رژگونه دانشگاهی مناسب

BB Lipstick شماره 08 Iconic Nude از فارماسی

دختران زیادی هستند که دوست دارند از رژ لب های مات استفاده کنند و البته این رژلب ها برای مکان هایی مانند دانشگاه و محل کار بسیار عالی هستند، زیرا اگر رژ لب شما حالت جیغ زدن داشته باشد، خجالت می کشید و آرایشتان طبیعی به نظر می رسد. حتما یک یا دو رژ لب مات در لوازم آرایشی خود داشته باشید تا زیباتر از آنچه هستید به نظر برسید. خوب، برای این منظور، توصیه ما این است که رژ لب Iconic Nude شماره 08 BB را از فارماسی انتخاب کنید. بوقلمونی و علاوه بر رنگ زیبا به دلیل فرمولاسیون خاص خود می تواند لب ها را نرم و صاف کند.

رژگونه کالج

رژ لب مات مخملی گلدن رز 14 رژ لب مخمل رز گلدن رز

یکی دیگر از رنگ های عالی رژ لب برای تنظیمات رسمی، صورتی برهنه است که جلوه ای جوان دارد و می تواند لب ها را پر و حجیم کند، بنابراین توصیه می کنیم رژ لبی در این رنگ داشته باشید تا رژ لب مخملی طلایی رز 14 را انتخاب کنید. بافتی بسیار سبک و مخملی دارد و ماندگاری آن به قدری بالاست که نیازی به تجدید آن در طول روز نیست به طوری که می توان گفت انتخاب بسیار هوشمندانه ای است.

رژگونه کالج

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.