افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

حراج سکه امروز از ساعت 12 آغاز می شود

  • کد خبر : 406730
حراج سکه امروز از ساعت 12 آغاز می شود

به گزارش بازار، با تصمیم بانک مرکزی از هفته جاری روزهای حراج هفتگی سکه به سه روز افزایش یافت و حراج سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مرکز مبادلات ارزی برگزار می شود. بر این اساس امروز چهارشنبه 11 آبان 1403 بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا از طریق سامانه معاملات این […]

به گزارش بازار، با تصمیم بانک مرکزی از هفته جاری روزهای حراج هفتگی سکه به سه روز افزایش یافت و حراج سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مرکز مبادلات ارزی برگزار می شود.

بر این اساس امروز چهارشنبه 11 آبان 1403 بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی market.ice.ir برگزار می شود.

موضوع حراج، سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب در سال 1385 توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی می باشد. کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای 18 سال می توانند در این مزایده شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 سکه می باشد. بنابراین می تواند 5 قطعه ربع سکه یا 5 قطعه نیم سکه یا 5 قطعه سکه کامل یا ترکیبی از این سه قطعه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد و مجموع این سه با هم نباید از 5 بیشتر شود. قطعات

متقاضیان باید توجه داشته باشند که در هر سفارش فقط می توانند یک سفارش فعال برای انواع سکه داشته باشند. به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع سکه تنها یک بار می توانند قیمت و مقدار سکه را تعیین کنند.

لازم به ذکر است شرکت در مزایده های گذشته مانع از شرکت در مزایده بیست و پنجم نمی باشد و افرادی که در این مزایده شرکت می کنند می توانند در مزایده های آتی نیز شرکت کنند.

این گزارش حاکی از آن است که از 22 اسفند ماه 1402 تاکنون 24 مورد حراج از طریق سامانه معاملاتی سکه طلای مرکز مبادلات ایران برگزار شده است که طی این حراج ها در مجموع 388 هزار قطعه سکه طلا به متقاضیان اختصاص یافته است. نسبت ربع سکه 207149 قطعه، نیم سکه 73923 قطعه و سکه تمام 106975 قطعه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.