افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

حمله حسین شریعتمداری به یک سازمان معنوی در قم/ شما با اسرائیل همسو هستید

  • کد خبر : 406666
حمله حسین شریعتمداری به یک سازمان معنوی در قم/ شما با اسرائیل همسو هستید

حسین شریعتمداری با حمله به یک تشکل معنوی در قم گفت که این تشکل با انگیزه ایجاد «جریان موازی» در مقابل «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» تشکیل شده است. اطلاع رسانی کند جریان جدید; او در کیهان نوشت: 1- گروه معروف به «مجمع اساتید و محققین حوزه علمیه قم»! که با انگیزه ایجاد «جریان موازی» […]

حسین شریعتمداری با حمله به یک تشکل معنوی در قم گفت که این تشکل با انگیزه ایجاد «جریان موازی» در مقابل «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» تشکیل شده است.

اطلاع رسانی کند جریان جدید; او در کیهان نوشت:

1- گروه معروف به «مجمع اساتید و محققین حوزه علمیه قم»! که با انگیزه ایجاد «جریان موازی» در مقابل «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» به بهانه حوادث اخیر غزه و لبنان و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد. و در آن به شکلی وقیحانه و شرم آور وجود رژیم دروغین اسرائیل را به رسمیت شناخته است! یعنی تحت عنوان «مانداروردی» مجمع مدرسین حوزه علمیه قم! او برای مقابله با اسلام و حمایت از صهیونیست ها قیام کرده است.

2- در بخشی از بیانیه این گروه آمده است: «این مجمع بازگشت این رژیم را به مرزهای قانونی قبل از تهاجم 1967 و تشکیل کشور مستقل فلسطین (همان 2- طرح دولت) می داند. قدرت های مستکبر غربی) به عنوان راه حل این بحران»!

همانطور که می بینید، گروه مذکور – بخوانید جعل – رژیم منحوس صهیونیستی را «قانونی» تشکیل دادند! ارائه می کند و وانمود نمی کند که رژیم وحشی اسرائیل با اشغال نظامی سرزمین فلسطین، کشتار دسته جمعی ساکنان بومی این سرزمین مقدس، آواره کردن میلیون ها فلسطینی از وطن خود و… هزاران جنایت دیگر که در حق مردم مظلوم این مرز و بوم صورت گرفته است، با نام جعلی اسرائیل شکل گرفته و ظهور کرده اند! این رژیم خونبار و نسل کش کجا قانونی است؟

3- در بیانیه توهم زد و راه حل! خواستار «بازگشت این رژیم به مرزهای قانونی قبل از تهاجم 1967 و تشکیل کشور مستقل فلسطین»! باید بپرسیم آیا نمی دانید رژیم صهیونیستی از سال 1948 و پس از کشتار گسترده مردم فلسطین که با حمایت مالی، تسلیحاتی و نظامی و کمک های مستکبران انجام شد، جعل شده است؟ اگر می دانید پیشنهاد «قانونی بودن»!
قبل از حمله 1967 مرزها را از چه کیفی گرفتید؟ و بله، اگرچه بچه های دبستانی امروزی از این واقعه آگاه هستند، اما شما آن را نمی دانستید و نمی دانید! چرا اصرار دارید در مورد موضوعی که نمی دانید نظر بدهید؟! و البته یک سوال دیگر هم وجود دارد.

و چرا راه حلی که شما ارائه کردید دقیقا همان راه حلی است که آمریکا، اسرائیل، اروپا و برخی از دولت های دست نشانده منطقه می خواهند؟ آیا این یک تصادف است؟ اگر چنین است چرا با نظر مستکبران حامی اسرائیل مخالف هستید؟

4- این را هم باید گفت که اگر دشمنان اسلام و انقلاب و دستگاه های تبلیغاتی آنها مجلس مدرسین را به همان وسعت و وسعتی که تشکیل می دهند ترویج و معرفی می کردند، وجود نداشت. نیازی به این امر بوده است، اما از آنجایی که دشمن از مبالغه به عنوان یک ترفند تبلیغاتی استفاده می کند، بعید نیست که این گروه چند نفره در جایگاه جامعه عزیز و محترم حوزوی و بینش انحرافی این گروه قرار گیرد. منتسب به جمعیت فراگیر و زیاد «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» خواهد بود!

5- و در نهایت منتفی نیست که افرادی از جهل و سهل انگاری و بالاتر از همه عدم آگاهی افراد درگیر در این گروه سوء استفاده کرده و بیانیه مذکور را به نام خود منتشر کرده باشند! اگرچه این احتمال بسیار ضعیف است و اگر چنین بود، باید پس از انتشار منکر صحت آن می شدند، اما حالا اگر فریب خورده اند، نظرشان را – یا دیدگاهی که به خودشان نسبت می دهند – اصلاح کنند. خودشان – هر چه زودتر و با شرمساری از حذف حمایت خود از موجودیت هیولایی رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی مواجه شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.