افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

قیمت نفت کاهش یافت نفت برنت 75 دلار و 84 سنت است

  • کد خبر : 406664
قیمت نفت کاهش یافت نفت برنت 75 دلار و 84 سنت است

به دنبال گزارش ها مبنی بر افزایش بیش از حد انتظار ذخایر نفت خام آمریکا، قیمت نفت در ساعات اولیه معاملات روز چهارشنبه کاهش یافت. در همین حال، در بحبوحه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان، بازار به دقت تلاش های دیپلماتیک در خاورمیانه را زیر نظر دارد. قیمت هر بشکه نفت برنت […]

به دنبال گزارش ها مبنی بر افزایش بیش از حد انتظار ذخایر نفت خام آمریکا، قیمت نفت در ساعات اولیه معاملات روز چهارشنبه کاهش یافت. در همین حال، در بحبوحه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان، بازار به دقت تلاش های دیپلماتیک در خاورمیانه را زیر نظر دارد.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 20 سنت معادل 0.26 درصد کاهش به 75 دلار و 84 سنت رسید. اما نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 1 دلار و 53 سنت معادل 2.7 درصد افزایش به 72 دلار و 9 سنت رسیده است.

موسسه نفت آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که ذخایر نفت خام این کشور در هفته گذشته 1.64 میلیون بشکه افزایش یافته است. این در حالی است که تحلیلگران انتظار افزایش 300 هزار بشکه ای را داشتند.

ذخایر بنزین و میعانات گازی آمریکا 3.5 میلیون بشکه کاهش یافته است.

اطلاعات رسمی در مورد ذخایر نفتی دولت آمریکا امروز منتشر خواهد شد.

وزیر خارجه آمریکا در خاورمیانه مذاکرات مستمری را با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سران این رژیم آغاز کرده است تا کمک های بشردوستانه بیشتری وارد غزه شود.

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس اعلام کرده است که انتظار دارد میانگین قیمت نفت در سال 2025 به 76 دلار در هر بشکه برسد. این پیش بینی بر اساس مازاد عرضه نفت و ذخایر مازاد تولیدکنندگان اوپک پلاس است.

نشانه های بهبود تقاضای نفت در چین، بزرگترین واردکننده نفت خام جهان، به دلیل محرک های اقتصادی پکن، تا حدی از قیمت نفت حمایت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.