افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

85 درصد مالیات استان کردستان در 28 مورد اخذ می شود

  • کد خبر : 406653
85 درصد مالیات استان کردستان در 28 مورد اخذ می شود

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، مصطفی فالح گیری با اشاره به وضعیت اخذ مالیات در استان کردستان گفت: در مجموع بیش از 85 درصد از کل مالیات وصول شده در استان کردستان مربوط به 28 مورد است و کمبودی وجود ندارد. در این زمینه 28 مورد قابل قبول نیست. وی با اشاره به برنامه […]

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، مصطفی فالح گیری با اشاره به وضعیت اخذ مالیات در استان کردستان گفت: در مجموع بیش از 85 درصد از کل مالیات وصول شده در استان کردستان مربوط به 28 مورد است و کمبودی وجود ندارد. در این زمینه 28 مورد قابل قبول نیست.

وی با اشاره به برنامه های ملی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سیاست سازمان و اداره کل تمرکز بر مودیان کلان و حذف مودیان خرد است.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان خاطرنشان کرد: این سازمان صرف وقت و انرژی خود را برای مودیان خرد از سوی ادارات مالیاتی ضروری نمی داند و در نظر دارد نیروی مازادی را به حوزه املاک و مشاغل در سایر واحدهای مهم از جمله واحد فرار مالی، با ایجاد حسابرسی سیستماتیک.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت اداره مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی، افزود: پرونده فرار مالیاتی مهمترین پرونده ادارات است و همکاری و پاسخگویی به مکاتبات فرار مالیاتی یکی از موارد کلیدی است. قطعات درخواستی از ادارات

مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: در هر شهرستان حداقل دو نفر مجرب برای واحد فرار مالیاتی مستقر هستند.

فاله گیری با اشاره به اینکه اهمیت توافق با مودیان در کاهش کار هیات حل اختلاف و در صرفه جویی انرژی و انرژی متجلی است، افزود: مهمترین فعالیت ادارات و مهمترین معیار سنجش میزان عملکرد ادارات مربوط به توافق است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مبارزه با فرار مالیاتی گفت: دستگاه های دولتی چه در سطح ملی و استانی و چه در سطح مردم مردم پیگیر و مطالبه گر در موضوع فرار مالیاتی هستند و لازم است تا بیشتر وقت را اختصاص دهید و بر مبارزه با فرار مالیاتی تمرکز کنید. پرونده هایی را که دارای ارقام مهم و ارزش اقتصادی هستند اختصاص دهید.

مدیرکل امور مالی کردستان گفت: مؤدیانی که بدون دلیل پرونده را به هیأت ارجاع دهند تنها با نظر مدیرکل از جرائم آنان بخشوده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.