افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

شباهت دزد به دوستش او را لو داد / دزدی از روی احساسات

  • کد خبر : 406620
شباهت دزد به دوستش او را لو داد / دزدی از روی احساسات

به گزارش خبرآنلاین، وی گفت: ظهر امروز در پارک نشسته بودم که ناگهان سه مرد با چوب و قمه به من حمله کردند و مرا به زور سوار ماشین خود کردند و به پارکینگ منزلی بردند. گفتند ماشینشان را دزدیدم. آنها به هر چه گفتم اشتباه می کنند توجه نکردند، اما وقتی عکس دزد ماشینشان […]

به گزارش خبرآنلاین، وی گفت: ظهر امروز در پارک نشسته بودم که ناگهان سه مرد با چوب و قمه به من حمله کردند و مرا به زور سوار ماشین خود کردند و به پارکینگ منزلی بردند. گفتند ماشینشان را دزدیدم. آنها به هر چه گفتم اشتباه می کنند توجه نکردند، اما وقتی عکس دزد ماشینشان را به من نشان دادند، متوجه شدم که چون خیلی شبیه به هم هستیم، مرا با دوستم اشتباه گرفته اند. بالاخره مرا قانع کردند که دزد نیستم و اجازه دادند بروم.

روزنامه ایران نوشت: سه مهاجم با شکایت مرد جوان دستگیر شدند. یکی از آنها گفت: چند روز پیش یک پژو 206 در پارکی نزدیک خانه ما به سرقت رفت. از طریق دوربین مداربسته یک خانه عکس های سارق را به دست آوردم و ساکنان محل با دیدن عکس سارق او را شناختند. روز حادثه همسایه با من تماس گرفت و گفت که دزد ماشین در همان پارک نشسته است. من و دوستانم به پارک رفتیم و او را گرفتیم، اما مرد جوان را به خاطر شباهتش به دزد اشتباه گرفتیم و او را رها کردیم.
به این ترتیب با اطلاعات به دست آمده توسط پلیس، سارق اصلی دستگیر شد که به سرقت 5 دستگاه خودرو پژو اعتراف کرد و گفت: فروشگاه لوازم خودرو دارم و وضعیت اقتصادی ام خوب است اما از روی هیجان سرقت می کنم. او در پارک ها پرسه می زد و ماشین کسانی را که وارد پارک می شدند می دزدید. سپس محتویات ماشین ها را حذف می کردم و گاهی می فروختم.
با اعتراف سارق، تحقیقات برای کشف خودروهای مسروقه با فرماندهی بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا ادامه دارد.

23302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.