افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

زنگ طلایی شد/ سهرابی و شایان حبیب زارع مدال برنز گرفتند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406515
زنگ طلایی شد/ سهرابی و شایان حبیب زارع مدال برنز گرفتند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنج وزن نخست مسابقات کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 9 مهر و یکم آبان ماه در تیرانا آلبانی برگزار شد. در پایان رقابت های پنج وزن نخست، محمد ناقوسی در 82 کیلوگرم مدال طلا، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم و شایان حبیب زارع در 97 کیلوگرم به مدال برنز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پنج وزن نخست مسابقات کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 9 مهر و یکم آبان ماه در تیرانا آلبانی برگزار شد. در پایان رقابت های پنج وزن نخست، محمد ناقوسی در 82 کیلوگرم مدال طلا، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم و شایان حبیب زارع در 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، محمدمهدی غلامپور در دور دوم 12 بر 2 آرتسیوم ختسار از بلاروس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامپور در این مرحله مقابل نیهاد گلوزاده از آذربایجان با نتیجه 10 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست حریف خود در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد به وزنه نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کریستو ماریلین از استونی را شکست داد. در دور دوم جاستوس اسکات آمریکایی را 10 بر 1 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله مقابل شانت خاچاتریان از ارمنستان با نتیجه 9 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار پایانی وارد گروه بازنده ها شد. در این گروه سهرابی با نتیجه 8 بر صفر میشل پورتمن از سوئیس را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار جورجیوس باربانوس از سوئد را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناگوسی در دور نخست اوانجلوس بوکیس یونانی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. او در دور بعد مارک وربا از جمهوری چک را ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ناقوسی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر عماد محمد از مصر را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک از سد دنی ناکایف آلمانی گذشت و راهی فینال شد. ناگوسی در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 از سد بکا ملیلاشویلی از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در دسته 97 کیلوگرم حبیب زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و به لطف حضور این مبارز در فینال، زارع به گروه راه یافت. از بازندگان وی در این گروه با نتیجه 3 بر 3 لاشا تویلدیانی از گرجستان را شکست داد. زارع در دیدار بعدی با نتیجه 8 بر صفر آلگوت کالمان از سوئد را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 از سد ریچارد کارلسون از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.