افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان/حداقل حقوق 10 میلیون و 800 – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406507
افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان/حداقل حقوق 10 میلیون و 800 – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزکیان بخش اول لایحه بودجه سال آینده (۱۴۰۴) را امروز تقدیم مجلس کرد. این لایحه دومین بودجه پس از اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است و بر اساس ماده 182 اصلاحی آیین نامه داخلی شورای اسلامی، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور با احکام را تهیه کند. لازمه […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزکیان بخش اول لایحه بودجه سال آینده (۱۴۰۴) را امروز تقدیم مجلس کرد. این لایحه دومین بودجه پس از اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است و بر اساس ماده 182 اصلاحی آیین نامه داخلی شورای اسلامی، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور با احکام را تهیه کند. لازمه اجرای بودجه کل کشور و حداکثر محدودیت منابع بودجه عمومی دولت است. ارائه تفکیک درآمدها و نقل و انتقالات سرمایه و دارایی های مالی و اجزای اصلی آنها و جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه.

این بودجه از نظر منابع و مصارف بودجه کل کشور بالغ بر 118 میلیون و 966 میلیارد ریال و بودجه کل کشور به حدود 6400 میلیارد تومان می رسد.

بر اساس بند اول این لایحه، حقوق بازنشستگان، کارکنان خدماتی، مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری ​​و سایر صندوق های بازنشستگی مرتبط با دستگاه های اجرایی در سال 1404 20 درصد افزایش می یابد.

حداقل حقوق بازنشستگان و سربازان وظیفه مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های مربوط به دستگاه های اجرایی مبلغ یکصد و هشت میلیون ریال معادل 10800 تومان تعیین می شود.

گفتنی است بر اساس مفروضات منابع دولتی و هزینه های عمومی در سال 1404 نرخ رشد ضریب حقوق بازنشستگان 28 تا 39 درصد با توجه به افزایش تعداد مشمولان، جمعیت جوان طبق قانون خواهد بود. و دو مرحله اجرای قانون تناسب حقوق بازنشستگان. این نرخ در لایحه بودجه 1403 20 درصد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.