افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پوشش آنتن دهی در نقاط کور و جاده های با بیشترین خطر تصادف شناسایی و رفع می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406484
پوشش آنتن دهی در نقاط کور و جاده های با بیشترین خطر تصادف شناسایی و رفع می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعدازظهر سه شنبه 10 آبان ماه پس از شرکت در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون سازندگی مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در جاده های اصلی و فرعی برگزار شد. کشور گفت: در دولت چهاردهم مجددا وضعیت آنتن […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعدازظهر سه شنبه 10 آبان ماه پس از شرکت در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون سازندگی مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در جاده های اصلی و فرعی برگزار شد. کشور گفت: در دولت چهاردهم مجددا وضعیت آنتن دهی تلفن همراه را بررسی کردیم، برخی شهرک ها آنتن دهی دارند اما کیفیت خوبی ندارند به طوری که مشکلات موجود. آمار و برآورد مالی شما انجام شده است و ما به دنبال منابع شما برای پوشش راه ها و روستاها طبق جدول برنامه هفتم توسعه هستیم و امیدواریم بتوانیم به مردم تمام روستاهای کشور خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: در حوزه آنتن دهی جاده ها نیز بر پوشش نقاط کور و حادثه خیز جاده ها با همکاری سایر دستگاه ها تاکید شد. جزییات این طرح ها در نشست 2 هفته آینده با کمیسیون عمران با حضور مسئولان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر وعده دولت برای افزایش سرعت اینترنت گفت: تیمی قوی از کارشناسان را برای بررسی چالش های کیفیت و سرعت اینترنت منصوب کرده ایم که نتایج بسیار خوبی به دست آوردیم از این نظر ، همچنین موانعی را شناسایی کردیم که با دو رویکرد پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی گفت: اول بهبود زیرساخت های شبکه است که اقدامات آن از قبل آغاز شده است و دیگری بهسازی تجهیزات در برخی مناطق. طبیعتا فرآیند تامین تجهیزات، نصب و پیکربندی زمان زیادی می برد، اما امیدواریم مردم به زودی کیفیت ارائه اینترنت را در زندگی خود احساس کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.