افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ترس سربازان صهیونیست از جنگ لبنان و افزایش آمار خودکشی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406475
ترس سربازان صهیونیست از جنگ لبنان و افزایش آمار خودکشی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه آمریکایی «سی. به دلیل اختلالات روانی و موارد خودکشی. در این گزارش یک پزشک ارتش رژیم صهیونیستی که به مدت چهار ماه در غزه خدمت کرده است. شهادت او که نخواست نامش فاش شود گفت: «بسیاری از ما از فرستادن دوباره برای جنگ در لبنان بسیار می ترسیم. بسیاری از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه آمریکایی «سی. به دلیل اختلالات روانی و موارد خودکشی.

در این گزارش یک پزشک ارتش رژیم صهیونیستی که به مدت چهار ماه در غزه خدمت کرده است. شهادت او که نخواست نامش فاش شود گفت: «بسیاری از ما از فرستادن دوباره برای جنگ در لبنان بسیار می ترسیم. بسیاری از ما در حال حاضر ما به کابینه اعتماد نداریم».

این گزارش به اعترافاتی اشاره دارد که بر اساس بیش از یک سوم پرسنل نظامی که از جنگ حذف شده اند از مشکلات سلامت روان رنج می برند.

در بیانیه ای که در ماه اوت منتشر شد، وزارت مدیریت توانبخشی امنیت رژیم صهیونیست ها اعلام کردند که هر ماه بیش از هزار سرباز جدید زخمی می شوند درمان 35 درصد آنها از مشکلات روانی شکایت دارند، در حالی که 27 درصد از «واکنش های روانی یا اختلال استرس پس از سانحه» رنج می برند.

بر اساس این گزارش، احتمالاً 14 هزار سرباز مجروح برای مداوا بستری خواهند شد و تخمین زده می شود که حدود 40 درصد آنها با مشکلات روحی و روانی مواجه شوند.

بر اساس در این گزارش ارتش اسرائیل اعلام کرد که هزاران سرباز از اختلال استرس پس از سانحه یا بیماری روانی رنج می برند. ناشی از جنگ خدمات پزشکی ارائه می دهد. با این حال، تعداد دقیق سربازانی که خودکشی کرده اند مشخص نیست، زیرا ارتش آمار رسمی ارائه نکرده است.

در شهادت دیگری، مادر ایلیریا میزراهیاین ذخیره صهیونیست به سی ان ان گفت که پسرش پس از بازگشت از غزه «در واقع شوک ناشی از آنچه در جنگ دید، او را فردی متفاوت ساخت.

وی درباره تاثیرات جنگ غزه بر پسرش افزود: او غزه را ترک کرد اما غزه او را رها نکرد. و در نهایت به دلیل شوک هر که آن را دیده بود جان خود را از دست داد.

سربازان رژیم صهیونیستی که در غزه جنگیدند در گفت و گوهای خود اشاره کردند که شاهد صحنه های وحشتناکی بوده اند که هیچکس در دنیای بیرون قادر به درک آن نیست.

رسانه های صهیونیستی اذعان کرده اند که «۶۰ درصد پزشکان و روانپزشکان اسرائیلی در سیستم خدمات عمومی به فکر استعفا هستند».

وب سایت صهیونیست و نه وی تصریح کرد: «اسرائیل با چشم‌انداز تیره‌ای مواجه است، زیرا نظام سلامت روان در آستانه فروپاشی است، به ویژه پس از 7 اکتبر».

همچنین روزنامه هاآرتص وی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ده ها روانپزشک شاغل در سیستم سلامت روان عمومی رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل فشارهای کاری شدید به انگلیس مهاجرت کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.