افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ضرورت اثربخشی برنامه های کنگره خواهران دباغ در سطح ملی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406469
ضرورت اثربخشی برنامه های کنگره خواهران دباغ در سطح ملی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حمید ملانوری-شمسی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی سرکار خانم مرضیه حدیدچیوی تصریح کرد: خواهر دباغ به عنوان شخصیتی مبارز شناخته می شود که در طول فعالیت انقلابی خود با شجاعت و اراده راسخ به ترویج ارزش های اسلامی و انسانی پرداخت و الگوی بارز نسل های آینده […]

به گزارش خبرنگار مهر حمید ملانوری-شمسی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی سرکار خانم مرضیه حدیدچیوی تصریح کرد: خواهر دباغ به عنوان شخصیتی مبارز شناخته می شود که در طول فعالیت انقلابی خود با شجاعت و اراده راسخ به ترویج ارزش های اسلامی و انسانی پرداخت و الگوی بارز نسل های آینده است.

استاندار همدان افزود: برخی از جوانان جامعه احساس گمنامی و جستجوی هویت گمشده خود می کنند، برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا و بزرگداشت شخصیت هایی مانند خواهر دباغ می تواند به جوانان کمک کند تا با افراد تاثیرگذار کشور و استان خود آشنا شوند و الهام بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی خواهر دباغ به عنوان بانوی مسلمان ایرانی می تواند تاثیر بسزایی در فضای اجتماعی و سیاسی کشور داشته باشد و بررسی سیره این شخصیت می تواند الگوهای جدیدی را در بحث های مدیریتی و اجرایی ارائه دهد و به اعتلای اسلام ایرانی کمک کند. . فرهنگ

استاندار همدان افزود: برنامه های کنگره خواهر دباغ باید به گونه ای طراحی شود که در سطح کشوری و استانی موثر باشد و برای این منظور; در انتخاب محتوا، روش های تبلیغاتی و طراحی پوستر باید دقت شود.

ملانوری-شمسی وی تاکید کرد: باید کمیته های نظارت و ارزیابی تشکیل شود تا فعالیت ها و برنامه های کنگره را به دقت بررسی کنند، این ارزیابی ها می تواند به بهبود روند برگزاری کنگره های آتی کمک کند و نتایج ملموس تری به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: این کنگره می تواند تأثیر عمیقی بر نسل های آینده داشته باشد و با ارائه شخصیت های بزرگ و برجسته، امید و انگیزه را در جوانان ایجاد کرده و آنان را به سوی اهداف والای انسانی و اسلامی هدایت کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.