افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

برترین های ورزش کردستان در سال 1402 معرفی شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406459
برترین های ورزش کردستان در سال 1402 معرفی شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تجلیل از برترین های ورزش استان کردستان در سال ۱۴۰۲ از نگاه مردم و بینندگان مجله تخصصی ورزشی «به» زور» بعدازظهر سه شنبه در سنندج در سالن همایش کانون پرورش فکری استان کردستان با همکاری این نشریه و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد. معاون سیاسی، امنیتی و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تجلیل از برترین های ورزش استان کردستان در سال ۱۴۰۲ از نگاه مردم و بینندگان مجله تخصصی ورزشی «به» زور» بعدازظهر سه شنبه در سنندج در سالن همایش کانون پرورش فکری استان کردستان با همکاری این نشریه و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم گفت: ورزشکارانی که مایه افتخار کردستان بوده اند در این استان تربیت شده اند.

بهترین ورزش های کردستان در سال 1402 معرفی شدند.

مهدی رمضانی تصریح کرد: کردستان استعدادهای ورزشی زیادی دارد و در صورت شکوفایی این استعدادها ممکن است شاهد افتخارات بیشتری در سطح ملی و بین المللی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران کردستانی باید نماینده هویت فرهنگی کردستان باشند و هویت کردستانی خود را در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی نشان دهند.

بهترین ورزش های کردستان در سال 1402 معرفی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم از زحمات وی قدردانی کرد تمرین کنندگان مجله تخصصی ورزشی «با زوروی برای اجرای این کمپین گفت: یکی از ارکان اصلی و مهم پیشرفت و توسعه هر جامعه در همه عرصه ها رسانه ها هستند. من می بینم و مطبوعات

آمنه غلامویسی با تاکید بر اینکه گزارش شفاف، به موقع و صادقانه یکی از وظایف رسانه های حرفه ای و تاثیرگذار است، تصریح کرد: رسانه ها با روشنگری زوایای پنهان ناکارآمدی و ضعف هر سازمانی، زمینه پیشرفت شما را فراهم می کنند انتقاد و ارائه اطلاعات کافی راه حل هایی که به ارمغان می آورد

بهترین ورزش های کردستان در سال 1402 معرفی شدند.

وی تصریح کرد: افرادی که امروز با رای مردم و عموم مردم با حضور در این آیین به عنوان برترین ها مورد تجلیل قرار گرفتند، هر کدام از چهره های شاخص ورزشی هستند و خدمات ارزنده ای به ورزش استان ارائه کرده اند. هستند و سزاوار ستایش هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.