افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مجوز استفاده از کمک های مالی نهادهای بین المللی برای احیای آثار تاریخی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406419
مجوز استفاده از کمک های مالی نهادهای بین المللی برای احیای آثار تاریخی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، لایحه بودجه ۱۴۰۴ امروز توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شد. در این لایحه به دولت اجازه داده می شود تا سقف دو میلیارد یورو (2.000.000.000) یارانه بین المللی از موسسات و سازمان های بین المللی برای جبران خسارات و جلوگیری از حوادثی مانند زلزله، سیل، یخبندان، مبارزه با گرد و […]

به گزارش خبرنگار مهر، لایحه بودجه ۱۴۰۴ امروز توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شد. در این لایحه به دولت اجازه داده می شود تا سقف دو میلیارد یورو (2.000.000.000) یارانه بین المللی از موسسات و سازمان های بین المللی برای جبران خسارات و جلوگیری از حوادثی مانند زلزله، سیل، یخبندان، مبارزه با گرد و غبار، بیابان زایی، حفاظت از تالاب ها و مبارزه به عمل آید. مقابله با آفات و بیماری های جانوری و گیاهی و همچنین تامین ماشین آلات و تجهیزات مربوطه، تجهیزات لازم برای بالگردهای امداد و نجات ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا)، اجرای توسعه و زیرساخت های کشور و پروژه های صندوق ملی سازمان محیط زیست و مرمت آثار تاریخی و موزه ها و توسعه گردشگری و صنایع دستی و مسائل مربوط به پناهندگان و اتباع خارجی و تامین تجهیزات و مواد مصرفی از بانک ژن ایران و پس از ارزیابی و سپرده گذاری. آنها در خزانه از سراسر کشور، هزینه های مربوطه را صرف کنید.

دستگاه های اجرایی گیرنده موظفند هر شش ماه یکبار گزارش تفصیلی عملکرد از جمله نحوه هزینه کمک های دریافتی را به سازمان برنامه و بودجه کشور و به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و عمرانی شورای اسلامی شهر ارسال کنند.

تفاوت این بند از لایحه بودجه 1403 در این است که در لایحه سال جاری آمده است که گزارش عملکرد در مورد شکل هزینه ها نیز باید به کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و بودجه مجلس ارائه شود به سازمان برنامه و بودجه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.