افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بهمن جوانان ایرانی در راه لبنان

  • کد خبر : 406394
بهمن جوانان ایرانی در راه لبنان

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مقاومت اسلامی با دنیای استکبار درگیر شده است. در غیر این صورت کار اسرائیل تمام می شود. سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید»یحیی السنواروی در دفتر حماس در تهران به خبرنگاران گفت: شهید السنوار اسطوره مقاومت و الهام بخش جوانان بود. جوانان امروز ایران […]

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مقاومت اسلامی با دنیای استکبار درگیر شده است. در غیر این صورت کار اسرائیل تمام می شود.

سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید»یحیی السنواروی در دفتر حماس در تهران به خبرنگاران گفت: شهید السنوار اسطوره مقاومت و الهام بخش جوانان بود. جوانان امروز ایران به شدت مشتاق حضور در خط مقدم پاکسازی و حذف هستند. رژیم صهیونیستی هستند

وی تصریح کرد: گروه های مقاومت تقاضای نیروی رزمی نکرده اند، اما این درخواست ها با دیدن صحنه های خشونت چند برابر شده است.

نقدی ادامه داد: برای جهاد و مبارزه در عرصه دیپلماتیک و مرزی مشکلی نیست که مردم ایران، پاکستان و افغانستان بتوانند حضور مستقیم داشته باشند. البته تاکنون مسیرهایی باز شده است.

وی تصریح کرد: اگر اشتباه کنید این راه بازتر می شود و ما مشتاقیم که این راه جهاد باز شود. مهمات رژیم صهیونیستی تمام شده است و مهمات آمریکایی در اختیار آنها قرار گرفت. او در جبهه ناتوان مانده است و نمی تواند در مقابل مقاومت ایستادگی کند.

سردار نقدی یادآور شد: خود آمریکا و انگلیس آمدند تا مسیر دریایی رژیم صهیونیستی را باز کنند و امروز مقاومت در راه جنگ با آمریکا و انگلیس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز مقاومت اسلامی با دنیای استکبار درگیر است، اگر نه کار اسرائیل تمام شده و حاضرند برای پاکسازی جوانان بیایند و انشالله همه در اورشلیم ما دعا خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.