افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

جزئیات عملیات قسام در جبلیه و کشته شدن فرمانده ارشد ارتش ترور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406379
جزئیات عملیات قسام در جبلیه و کشته شدن فرمانده ارشد ارتش ترور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت عرب 21، گردان های عزالدین قسامجزئیات کمین که باعث کشته شدن سرتیپ احسان شد آن را امتحان کنیدفرمانده تیپ 401 ارتش اشغالگر صهیونیستی و زخمی شدن چند تن از افسران ارشد این ارتش در حومه غربی جبالیا او فاش کرد که در شمال نوار غزه بوده […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت عرب 21، گردان های عزالدین قسامجزئیات کمین که باعث کشته شدن سرتیپ احسان شد آن را امتحان کنیدفرمانده تیپ 401 ارتش اشغالگر صهیونیستی و زخمی شدن چند تن از افسران ارشد این ارتش در حومه غربی جبالیا او فاش کرد که در شمال نوار غزه بوده است.

در بیانیه ای از گردان ها قسامگفته می شود که جنگنده های آن پس از بازگشت از خطوط نبرد، گزارش دادند که ساعت 15:00 روز یکشنبه یک بمب ضد نفر هدایت شونده “تلویزیونی” را در گروه فرماندهی ارتش اشغالگر منفجر کردند.

گردان ها قسام وی در بیانیه خود توضیح داد که این گروه 12 نفره هیچ کس آنها از افسران بلندپایه رژیم صهیونیستی پیاده بودند که این انفجار کشته و زخمی برجای گذاشت.

این انفجار در منطقه صورت در غرب کمپ جبالیا این اتفاق در شمال نوار غزه رخ داد و پس از آن رژیم اشغالگر به کشته شدن فرمانده تیپ 401 و زخمی شدن افراد دیگر از جمله فرمانده یک گردان اعتراف کرد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سرهنگ احسان را رسما به هلاکت رساند آن را امتحان کنید او جراحات لشکر 162 و یک افسر دیگر را در نبردهای شمال غزه شناسایی کرد.

رسانه های عبری زبان به نقل از سرپرست شهرداری. گل محمدی الکرمل خبر دادند که سرهنگ احسان آن را امتحان کنید در یک حادثه تلخ در جبالیا او در نوار غزه درگذشت. او یکی از شرکت کنندگان برجسته جنایات بیمارستان شفا در غزه بود.

کشته شدن این فرمانده ارشد یکی از بزرگترین تلفات نظامی رژیم صهیونیستی در این جنگ است و وی یکی از چهار سرهنگ ارتش این رژیم است که از ابتدای جنگ علیه نوار غزه تاکنون کشته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.