افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

کرمانی مقدم: ارونوف باید جریمه شود و پاسخگو باشد/ امیدوارم این شکست ها در بازی برگشت جبران شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 406362
کرمانی مقدم: ارونوف باید جریمه شود و پاسخگو باشد/ امیدوارم این شکست ها در بازی برگشت جبران شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس گفت: بلافاصله پس از تعویض فرشاد فرجی، هنوز زمین بازی خوب نشده بود و از همان جا گل زدیم و فرصت دیگری به این تیم ندادیم. مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت هفته سوم لیگ برتر […]

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس گفت: بلافاصله پس از تعویض فرشاد فرجی، هنوز زمین بازی خوب نشده بود و از همان جا گل زدیم و فرصت دیگری به این تیم ندادیم.

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت هفته سوم لیگ برتر آسیا گفت: متاسفانه اتفاقات بازی مقابل الاهلی افتاد. از عربستان سعودی دوباره برای ما تکرار شد.” در هفته اول لیگ برتر بهترین تیم زمین بودیم و باید پیروز می شدیم، اما در جریان بازی یک بر صفر شکست خوردیم تا باز هم همان فاجعه برای پرسپولیس رخ دهد.

وی در تحلیل نیمه اول این دیدار گفت: متاسفانه غیبت فوتبالیست گلزنی مانند اورونوف در این دیدار بسیار محسوس بود. بارها توپ را جلوی دروازه گذاشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. این قانون تلخ فوتبال است: هر چقدر هم حمله کنی هیچکس نجات نمی‌یابد، اما وقتی گل نمی‌زنی، حریف گل می‌زند. باز هم می گویم که خیلی بدشانس بودیم چون وقتی فرشاد فرجی مصدوم شد و سهیل صحرایی به جای او وارد زمین شد، این بازیکن هنوز نتوانسته بود خود را با جو مسابقه وفق دهد که حریف مقابل او توپ را گرفت. او و به راحتی گلزنی کرد. در حالی که او می توانست در همان ضربه کرنر توپ را نجات دهد، یک تیم تا زمانی که یک بازیکن اشتباه نکند، برنده نخواهد شد.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: برخلاف نیمه اول که پرسپولیس تمام بازی را در اختیار داشت، در نیمه دوم شرایط به سمت دیگری پیش رفت، تیم السد در ابتدای بازی یکی دو موقعیت ایجاد کرد اما ما. با این حال نتوانستم چون موقعیت های خوبی را از دست دادم. بریم به هدف این شرایط کاملا مرا به یاد دیدار مقابل الاهلی عربستان انداخت. با این حال باید تلاش کنیم تا این نتایج را در بازی برگشت جبران کنیم. هم بازی با الاهلی عربستان و هم بازی با السد قطر.

وی ادامه داد: متأسفانه نداشتن بازیکن تمام کننده در نوک خط حمله پرسپولیس در غیاب اورونوف این تیم را با مشکل مواجه کرده است. این بازیکن به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی ازبکستان نیز مقصر است. اورونوف باید پاسخگوی اتفاقات اخیر باشد و مدیران باشگاه باید او را به دلیل بی توجهی به دستورات کادر پزشکی جریمه کنند. شاید اگر به دستورات مربوط به درمانش دقت می کرد در این بازی ظاهر می شد. همانطور که برای گلزنی و برنده شدن پاداش می گیرید، باید بدانید که به دلیل سرپیچی از دستورات کادر پزشکی جریمه خواهید شد.

وی در خصوص بازی بعدی تیم پرسپولیس گفت: بچه ها باید از امروز به فکر بازی بعدی باشند تا بتوانیم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسیم. شمس آذر مشکل کادرفنی دارد و باید از این موقعیت برای کسب سه امتیاز استفاده کنیم و در بالای جدول تثبیت شویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)