افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

چرا هریس در نظرسنجی ها از ترامپ عقب افتاد؟ / رضا فرجیراد چه گفت؟

  • کد خبر : 406286
چرا هریس در نظرسنجی ها از ترامپ عقب افتاد؟ / رضا فرجیراد چه گفت؟

«رضا فرجی راد» درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و چگونگی پیشروی دونالد ترامپ “از” کامالا هریس وی در نظرسنجی هایی که در ایالت های کلیدی منتشر شد، تصریح کرد: پس از خروج بایدن از صحنه انتخابات ریاست جمهوری، هریس اندکی از ترامپ پیشی گرفت، اما در نظرسنجی های انجام شده در یکی دو روز گذشته، […]

«رضا فرجی راد» درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و چگونگی پیشروی دونالد ترامپ “از” کامالا هریس وی در نظرسنجی هایی که در ایالت های کلیدی منتشر شد، تصریح کرد: پس از خروج بایدن از صحنه انتخابات ریاست جمهوری، هریس اندکی از ترامپ پیشی گرفت، اما در نظرسنجی های انجام شده در یکی دو روز گذشته، ترامپ پیشتاز هریس بود، بنابراین با توجه به اینکه زمان زیادی باقی نمانده است. تا زمان انتخابات، احتمال پیروزی ترامپ کمی بیشتر از هریس است.

وی با اشاره به اتفاقات منطقه و تاثیر آن بر مبارزات انتخاباتی گفت: به نظر من نتانیاهو می تواند در این دو هفته کاری انجام دهد که به حزب دموکرات آمریکا و هریس آسیب برساند و رای مترقی ترامپ را حفظ کند. بنابراین فکر می کنم شانس ترامپ در حال حاضر بهتر از هریس است.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: با آمدن ترامپ تغییرات قابل توجهی در صحنه بین المللی ایجاد می شود که اولین آن را در جبهه اوکراین و اروپا خواهیم دید و منجر به پیروزی پوتین در نبرد با اوکراین خواهد شد. با آمدن ترامپ، اوکراین به سمت پذیرش سریع آتش بس پیش خواهد رفت و من معتقدم که سفر لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به اوکراین و اتحاد راهبردی آلمان و انگلیس که دارای نظامی دوجانبه خواهند بود. پیمان، نخواهد شد. این اتفاقاتی که در نظرسنجی ها در آمریکا نشان داده می شود اتفاق می افتد، نخواهد بود.

کار سخت هریس برای جبران آن

فرجیراد از اشتباه نظرسنجی ها در آمریکا در انتخابات قبلی که ترامپ را جلوتر از بایدن اعلام کرد اما در نهایت بایدن پیروز انتخابات شد، گفت: اتفاقاتی که در روزهای اخیر نزدیک به انتخابات قبلی رخ داد و موجی بود. علیه ترامپ ایجاد شده است، آنها ناشی از رفتار و سیاست هستند. ترامپ بود.

اظهارات و اقدامات او در دوران اپیدمی کرونا، جامعه آمریکا را ملتهب کرد و نسبت به این موضوع بی تفاوت بود. طبیعی است که جناح مقابل از آن نهایت استفاده را ببرد. اما اکنون همه چیز متفاوت است و می توانید به نظرسنجی ها اعتماد کنید. اکنون ترامپ دو سه درصد از هریس جلوتر است و این همان لحظه ای است که فاصله زیادی با روز انتخابات نداریم. اگر هریس دو یا سه درصد دیگر را از دست بدهد، جبران آن دشوار خواهد بود.

وی تصریح کرد: مشکلات جهانی و منطقه ای از جمله درگیری های لبنان و اسرائیل و همچنین غزه بر وضعیت دموکرات ها تأثیر می گذارد.

فرجیراد در خصوص هرگونه احتمال آتش بس و توافق اسرائیل و لبنان و اسرائیل و حماس قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: آمریکا اکنون در بیروت است و در تلاش است تا برای این مشکل راه حلی بیابد اما در پاسخ اسرائیلی ها کارهایی انجام می دهند که در واقع تلاش را شکست داد.

از سوی دیگر، شرایط اسرائیل برای آتش بس با لبنان به گونه ای است که نه دولت لبنان و نه سازمان ملل آن را نمی پذیرند، زیرا حاکمیت لبنان را زیر سوال می برد. نتانیاهو تلاش می کند تا موضوع را تا انتخابات کشانده و این هدفی بود که در گذشته دنبال می کرد و این سیاست همچنان پابرجاست.

علاوه بر این، به دلیل حملات اسرائیل به لبنان و غزه و حمایت بی چون و چرای آمریکا از اسرائیل، مسلمانان آمریکایی احتمالاً در این انتخابات به دموکرات ها رأی نخواهند داد یا به نماینده حزب سبز رأی خواهند داد.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره اعتبار نظرسنجی ها در آمریکا اظهار کرد: من آنها را واقع بینانه می دانم.

وی با بیان اینکه نتانیاهو می خواهد غزه را به طور کامل نابود کند، تصریح کرد: نتانیاهو رویکرد انتخاباتی هم دارد و می داند که با هماهنگی جمهوری خواهان و ترامپ، هر چقدر هم که آتش غزه زیاد شود، از آن طرف در انتخابات خواهد رفت. به خرج کاخ ​​سفید و هریس هستند و مسلمانانی که می خواهند به دموکرات ها رای بدهند می گویند که آقای بایدن و هریس کاری از دستشان بر نمی آید و برعکس از اسرائیل حمایت سیاسی و نظامی می کنند. من شک دارم. تلاش آمریکا برای آتش بس در غزه و پایان دادن به درگیری در لبنان قبل از انتخابات ریاست جمهوری به واقعیت تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.