افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

در حراج امروز 101 کیلو شمش طلا می فروشند

  • کد خبر : 406276
در حراج امروز 101 کیلو شمش طلا می فروشند

به گزارش بازار، امروز (سه شنبه 10 آبان 1403) شصت و یکمین جلسه حراج شمش طلا از مجموع 101 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده به صورت عمده و خرد در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران برگزار شد. . حراج از اتاق معاملات طلای مرکز. تمامی این شمش ها با میانگین قیمت هر شمش […]

به گزارش بازار، امروز (سه شنبه 10 آبان 1403) شصت و یکمین جلسه حراج شمش طلا از مجموع 101 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده به صورت عمده و خرد در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران برگزار شد. . حراج از اتاق معاملات طلای مرکز. تمامی این شمش ها با میانگین قیمت هر شمش طلای استاندارد پنج میلیارد و 778 میلیون تومان معامله شد.

بر این اساس، از اولین حراج شمش طلا که در تاریخ 6 دی ماه 1402 در مرکز مبادلات برگزار شد تا امروز طی 61 جلسه حراج شمش طلا مرکز مبادلات ایران، 11316 کیلوگرم شمش که در نتیجه آن بیش از 51.3 میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات وارد اقتصاد کشور شد.

جزئیات مجموع 61 جلسه حراج شمش در مرکز مبادلات

حراج سکه به خانه بیست و پنجم رسید.

ضمناً بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا مرکز مبادلات ایران فردا چهارشنبه 11 آبان ماه 1403 برگزار می شود و مهلت واریز سپرده شما از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 23 امشب ادامه خواهد داشت.

باید گفت؛ بر اساس اعلام بانک مرکزی و مرکز طلا و ارز ایران، برای پاسخگویی به تقاضای بازار سکه، از هفته آینده تعداد جلسات حراج سکه طلا از دو نوبت به سه نوبت افزایش می‌یابد. همچنین مقرر شده است تا عرضه سکه در جلسات حراج متناسب با نیازهای موجود برای پاسخگویی به نیاز بازار سکه افزایش یابد.

همچنین در اقدامی جدید و برای اولین بار به زودی انواع سکه بهار آزادی تولید و در حراج سکه عرضه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.