افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

سهرابی و زارع راهی رده بندی شدند/یک رزمی کار در گروه بازنده ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406220
سهرابی و زارع راهی رده بندی شدند/یک رزمی کار در گروه بازنده ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از امروز (سه شنبه) همزمان با مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم در شهرستان برگزار می شود. ظالم کشور آلبانی بازداشت شده است. عرفان 63 کیلوگرم وزن دارد یک احمق در دور اول با نتیجه 8-0 سه آیالا فنلاند را شکست […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از امروز (سه شنبه) همزمان با مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم در شهرستان برگزار می شود. ظالم کشور آلبانی بازداشت شده است.

عرفان 63 کیلوگرم وزن دارد یک احمق در دور اول با نتیجه 8-0 سه آیالا فنلاند را شکست داد. او در دور دوم با آتسمیر بژوف او از روسیه می جنگد.

در وزن 72 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر به پایان رسید مسیح مرلین استونی را شکست داد. او در دور دوم 10-1 پیروز شد. Justus او اسکات از آمریکا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این نمونه با نتیجه 9-0 و ضربه فنی مغلوب شانت شد. خاچاطریان از ارمنستان و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وارد گروه بازنده ها شد. سهرابی در این گروه 8 بر صفر میشل پورتمن از سوئیس را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. جورجیا باربانوس اهل سوئد بودن

همچنین وزن علی 77 کیلوگرم است. برای او در دور اول با نتیجه 8-1 مقابل سیمون بورکینهاگ از سوئد برد. او در دور دوم با نتیجه 9 بر یک پیروز شد. الکساندرین قرار است قهرمان سال گذشته مغلوب مولداوی شد و برای ادامه کار در گروه بازنده ها باید منتظر حضور این مبارز در دیدار پایانی باشد.

در وزن 87 کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه متوسط ​​می رود. جوجو صمداف جمهوری آذربایجان و آدم کارگیولا از لهستان می آید.

در وزن 97 کیلوگرم شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم 8 بر صفر ابوبکر را شکست داد. خاسلاخانوف وی مقابل بلاروس شکست خورد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال، زارع به گروه بازنده ها رفت. او با نتیجه 3 بر 3 در این گروه قرار دارد. بدن تولد گرجستان را شکست داد. زارع در مبارزه بعدی با نتیجه 8-0 algat کالمن سوئد را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این جلسه با ریچارد روبرو شد. کارلسون از استونی می آید.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر محمد باکر ترکیه را شکست داد. آنها در دور دوم مقابل هم قرار گرفتند میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین می آید.

محمد نقوسی شمشیرباز وزن 82 کیلوگرم کشورمان به فینال راه یافت و ظهر امروز برای کسب مدال به همراه سهرابی و حبیب زارع به مصاف حریف خود می رود. به همین ترتیب روز گذشته 2 نماینده دیگر کشورمان در اوزان 60 و 67 کیلوگرم حذف شدند.

در ادامه مسابقات انتخابی پنج وزن دوم امروز در حال برگزاری است و علی احمدی وفا تاکنون به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است. پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ایوان استفانسکی آنها اوکراین را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.