افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

استقلال 0 – 1 نصر / هفته تلخ ایران در آسیا

  • کد خبر : 406217
استقلال 0 – 1 نصر / هفته تلخ ایران در آسیا

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا امارات از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه رشید میزبان النصر عربستان خواهد بود. استقلال 0 – 0 النصر گلزنان: – کارت زرد: – کارت قرمز:- ترکیب استقلال: حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی 7)، […]

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا امارات از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه رشید میزبان النصر عربستان خواهد بود.

استقلال 0 – 0 النصر

گلزنان: –

کارت زرد: –

کارت قرمز:-

ترکیب استقلال: حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی 7)، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، دیدیه آندونگ، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال الدین مشاریپوف و محمدحسین اسلیمی.

ترکیب النصر: بنتو کرپسکی، عبدالله الخیبری، سالم النجدی، آنجلو، نواف بوشال، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورته، سادیو مانه، محمد سیماکان، اتاویو و کریستیانو رونالدو.

گزارش زنده این بازی را در ادامه می خوانید:

نیمه اول

دقیقه 5: مهرداد محمدی مهاجم استقلال در برخورد با مدافع نصر مصدوم شد و علیرضا کوشکی جایگزین او شد تا آبی پوشان مجبور به تعویض اجباری شوند.

دقیقه 15: دو تیم تا این دقیقه موفق به ایجاد موقعیت نشدند و بازی در خط هافبک ادامه دارد.

دقیقه 17: النصر صاحب توپ و میدان شد و روی نظم دفاعی و گل نخوردن استقلال تمرکز کرد، النصر از سمت چپ خط دفاعی استقلال بازی کرد و پاس زیبای سادیو مانه را ارسال کرد. به فوروارد نصر همان جا که حسین بود حسینی حاضر شد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 35: استقلال تا این دقیقه با احتیاط به بازی ادامه می دهد و نصر بازی را کنترل می کند. النصر با چرخاندن توپ سعی در فضاسازی و ایجاد موقعیت دارد اما ناکام است.

دقیقه 36: جلال الدین مشاریپوف توپ را پشت محوطه نصر قرار داد و تصمیم به شوت زنی گرفت اما ضربه او به طرز خطرناکی از بالای دروازه نصر به بیرون رفت.

دقیقه 42: حرکت النصر از سمت راست زمین با آنجلو گابریل آغاز شد. آنجلو کار ترکیبی با رونالدو انجام داد و در موقعیت گلزنی عالی قرار گرفت که با شروع خوب حسینی مانع از آن شد.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم، النصر هجومی بیشتری داشت و با مالکیت توپ سعی در ایجاد موقعیت داشت که دفاع متراکم استقلال اجازه این کار را به تیم حریف نداد.

دقیقه 66: استقلال در این بازی دومین کرنر خود را به دست آورد که رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و این موقعیت در نهایت با ضربه زبیر نیک نفس از دست رفت.

دقیقه 71: شوت خطرناک پای چپ تالیسکا از پشت محوطه را حسین حسینی به خوبی مهار کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 74: النصر کنترل کامل بازی را در اختیار داشت، در این دقیقه رونالدو توپ را وارد محوطه استقلال کرد و ضربه او با واکنش حسین حسینی همراه شد تا دروازه نماینده ایران بسته شود.

دقیقه 81 (گل نصر): کرنرهای متوالی نصر در نهایت به استقلال دست داد. ارسال نصر از روی کرنر ابتدا با ضربه سر رونالدو همراه شد که حسینی به خوبی توپ را دفع کرد اما لاپورته توپ را با ضربه سر به سمت دروازه استقلال فرستاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.