افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

سم زدایی کبد با گیاهان مختلف

  • کد خبر : 406149
سم زدایی کبد با گیاهان مختلف

آفتاب نیوز: آب و غذای آلوده به مواد سمی و شیمیایی بدن ما را به حوضچه ای از انباشت زباله و کبد ما را به چیزی کمتر از یک سطل زباله تبدیل کرده است. بدیهی است در چنین شرایطی نمی توانیم محیط زندگی اطراف خود را زیاد تغییر دهیم، اما قطعا می توانیم با روش […]

آفتاب نیوز:

آب و غذای آلوده به مواد سمی و شیمیایی بدن ما را به حوضچه ای از انباشت زباله و کبد ما را به چیزی کمتر از یک سطل زباله تبدیل کرده است.

بدیهی است در چنین شرایطی نمی توانیم محیط زندگی اطراف خود را زیاد تغییر دهیم، اما قطعا می توانیم با روش های خاصی کبد را سم زدایی کنیم و این اندام حیاتی را پاکسازی کنیم.

بنابراین، پس از یک روز خوردن انواع غذاهای ناسالم و قرار گرفتن در معرض محیط های آلوده، لازم است در پایان روز با یک نوشیدنی سم زدایی قوی، اعضای بدن خود را پاکسازی و شاداب کنید.

به گزارش NDTV، لیست کوتاه اما مفیدی از نوشیدنی های موثر برای سم زدایی روزانه کبد و کاهش وزن در این مقاله آورده شده است که به شرح زیر است:

چای بابونه

یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کبد، چای بابونه است که به راحتی هضم می شود و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که به سم زدایی کبد کمک می کند. نوشیدن این چای در آخر شب توصیه می شود. کافی است مقداری گل بابونه را در یک لیوان آب جوش بریزید و بعد از خنک شدن بنوشید. برای به دست آوردن نتیجه با این عرقیات گیاهی، مصرف آن حداقل به مدت دو هفته توصیه می شود.

– آب گرم و لیموی تازه.

اگرچه نوشیدن آب گرم حاوی آبلیمو در اوایل صبح توصیه می شود، اما اگر این نوشیدنی را در شب بنوشید، همین خواص را دارد. لیمو برای پاکسازی کبد و کل بدن شناخته شده است. برای تهیه این نوشیدنی کافی است آب نصف لیموترش را در یک لیوان آب گرم بریزید و این نوشیدنی را به مدت سه هفته متوالی بنوشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

– چای زنجبیل و لیمو

ترکیب لیمو و زنجبیل یک دستور العمل عالی برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در هر دو غذا تاثیر بسیار خوبی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافی است یک تکه کوچک زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید و 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس بنوشید. برای بهترین نتیجه، مصرف این نوشیدنی سه بار در هفته توصیه می شود.

– چای نعناع

بعد از یک شام کامل، حتما به نوشیدنی مفید برای هضم غذا نیاز دارید. برای این کار چای نعناع توصیه می شود. برای تهیه این نوشیدنی گرم می توانید مقداری برگ نعناع را در آب جوش بریزید و بعد از چند دقیقه مصرف کنید. این چای برای سم زدایی کبد نیز بسیار مفید است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.