افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پروین: خوشحالم که کریم باقری بازگشته است / ژائو مهاجم خوبی است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 406143
پروین: خوشحالم که کریم باقری بازگشته است / ژائو مهاجم خوبی است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری از شاگردان خوب من بود و از بازگشت او به پرسپولیس خوشحالم. علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم پیشکسوتان درباره دیدار شب گذشته السد و پرسپولیس گفت: خوب بازی کردن کافی نیست، باید خوب بازی کنید و 3 امتیاز را کسب کنید. ” […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری از شاگردان خوب من بود و از بازگشت او به پرسپولیس خوشحالم.

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم پیشکسوتان درباره دیدار شب گذشته السد و پرسپولیس گفت: خوب بازی کردن کافی نیست، باید خوب بازی کنید و 3 امتیاز را کسب کنید. ” البته پرسپولیس دیشب خیلی خوب بازی کرد، نمی گویم بد بازی کردند، اما حیف که موقعیت هایی که داشتند را تبدیل به گل نکردند، هیچ کدام وارد دروازه نشدند. البته در اینکه پرسپولیس خوب بازی می کند شکی نیست اما گرفتن سه امتیاز شرط است. حتی اگه بد بازی کنی و 3 امتیاز بگیری بهتره. اما بچه ها خیلی خوب بودند و به آنها می گویم خسته نباشید انشالله در بازی های بعدی جبران می کنند.

وی در خصوص عملکرد ژائو مهاجم پرسپولیس در بازی دیشب گفت: به نظرم او مهاجم خوبی است و بعد از چهار پنج بازی خودش را نشان خواهد داد.

پروین در خصوص بازگشت کریم باقری به پرسپولیس گفت: او یکی از شاگردان خوب ما بوده و بسیار خوشحالیم. امیدواریم این بچه هایی که سر کار می آیند حداقل کارهایی برای کمک به آموزش بلد باشند. مربی گاهی اوقات مغز ندارد و اگر یکی از این دستیاران همزمان چیزی به او بگوید، بلافاصله به خود می آید و کار درست را انجام می دهد.

وی ادامه داد: من خودم در بازی های آسیایی قطر از کریم به عنوان دفاع چپ استفاده کردم و جواد منافی را برای گرم کردن فرستادم اما از ابتدا تا پایان بازی هیچکس به من نگفت که منافی در حال گرم کردن است. من می خواستم کریم را جایگزین کنم چون پست او مال او نبود و خیلی ضعیف بازی می کرد، اما این اتفاق نیفتاد و هیچکس به من نگفت و در نهایت باختیم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص مرزهای اطراف پرسپولیس و راعی گفت: خدا را شکر اگر مرزی ایجاد نشود مرز نداریم. باید منتظر بمانیم تا در آینده در این مورد صحبت کنیم. آقای بیرانوند هم گفت من نگفتم رشوه دادم و عذرخواهی کرد و گفت شیرینی دادم و شیرینی هم رشوه حساب نمی شود. امیدوارم این مشکل به زودی حل شود. خوشبختانه پرسپولیس هیچ مرزی ندارد. با تمام وجود دوست دارم استقلال حاشیه نداشته باشد چون هواداران این دو تیم در دنیا بیشتر است.

پروین درباره محرومیت سه ماهه رضا درویش گفت: بگذارید رای کمیته استیناف بیاید و در نهایت صحبت کنیم و تصمیم گیری شود.

وی در خصوص شرط کمیته انضباطی برای عذرخواهی درویش از فدراسیون گفت: از چه کسی عذرخواهی کند؟ از فدراسیون؟ حالا برای تصمیم کمیته استیناف.

پروین درباره عملکرد این تیم نیز بیان کرد: این تیم مقابل قطر خیلی خوب بازی کرد و در جام ملت ها انتقام گرفت.

وی در پایان درباره جوان گرایی در تیم ملی تصریح کرد: با قلعهنوی زیاد صحبت کردم و نظرش در مورد استفاده از جوانان هم همین است و می گوید باید به مرور جوانان را معرفی کرد در حالی که اکثر تیم های اروپایی هم جوان هستند. مردم آن را انجام داده اند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)