افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تاخیر در بهره برداری از پروژه های LNG تا سال 2027

  • کد خبر : 406138
تاخیر در بهره برداری از پروژه های LNG تا سال 2027

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری رویترز، گرگوری جافروی، معاون اجرایی در امور LNG شرکت توتال انرژی، روز سه شنبه (1 نوامبر) در کنفرانس بازارهای گاز آسیایی اعلام کرد که به دلیل تاخیر در پروژه، عرضه جدید LNG انجام خواهد شد. در سال 2027 که دیرتر از پیش بینی قبلی در سال 2025 است. […]

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری رویترز، گرگوری جافروی، معاون اجرایی در امور LNG شرکت توتال انرژی، روز سه شنبه (1 نوامبر) در کنفرانس بازارهای گاز آسیایی اعلام کرد که به دلیل تاخیر در پروژه، عرضه جدید LNG انجام خواهد شد. در سال 2027 که دیرتر از پیش بینی قبلی در سال 2025 است.

وی تصریح کرد: در میان مدت شاهد تعویق برخی از پروژه های LNG هستیم که قرار بود در ماه های آینده به بهره برداری برسد. تاریخ دقیق شروع این پروژه ها بر تعادل و تامین گاز تاثیر می گذارد.

معاون امور LNG شرکت توتال انرژی افزود: در بلندمدت مشخص است که موج جدید عرضه LNG از سال 2027 تا 2030 خواهد بود.

کمبود نیروی کار ماهر، تورم ناشی از دستمزدهای بالا و کمبود تجهیزات در ایالات متحده، شرکت های توسعه پروژه LNG را تحت فشار قرار داده و برخی از پروژه ها را در این کشور به تاخیر انداخته است. در عین حال، تعلیق مجوزهای پروژه های جدید LNG از ژانویه توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ابهاماتی را ایجاد کرده است.

جافروی پیش‌بینی کرد که تقاضای LNG تا سال 2035 از مصرف فعلی پیشی خواهد گرفت زیرا شرکت‌هایی که به استفاده از زغال سنگ به تولید برق با سوخت گاز و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر ادامه می‌دهند.

وی گفت: با توسعه انرژی های تجدیدپذیر مردم برای حل مشکل تامین متناوب نیاز به راهکار دارند و گاز راه حل بسیار خوبی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.