افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

کشورهای اسلامی باید مسئول تحریم رژیم صهیونیستی باشند

  • کد خبر : 406127
کشورهای اسلامی باید مسئول تحریم رژیم صهیونیستی باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی گفت: کمک های مالی به مردم غزه، گسترش همکاری های سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی و تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی باید در کانون توجه قرار گیرد. کشورها به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در نشست سفرای کشورهای اسلامی که زیر […]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی گفت: کمک های مالی به مردم غزه، گسترش همکاری های سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی و تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی باید در کانون توجه قرار گیرد. کشورها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در نشست سفرای کشورهای اسلامی که زیر نظر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در خصوص تحولات منطقه به ویژه فلسطین و لبنان در بهارستان برگزار شد. وی همچنین یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشت و گفت: وحدت کشورهای اسلامی دستور الهی است و این دیدار گامی نمادین در راستای این وحدت است.

و افزود: پیشنهاد می شود این رابطه ادامه داشته باشد. همچنین از رئیس مجلس به خاطر اقدام شجاعانه و حضورش در لبنان که اقدامی انقلابی برای حمایت از مقاومت بود تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: ما دست دوستی به سوی مجالس اسلامی دراز می کنیم و امیدواریم بتوانیم نشان دهیم امت اسلامی یکپارچه است، در مقابل ما رژیم جنایتکاری است که با حمایت آمریکا افراط و تفریط می کند. در قلب جهان اسلام قرار دارد و برای خود حدی ندارد جز. آنها نمی خواهند اسلام را از بین ببرند و این وظیفه کشورهای اسلامی است که با این رژیم جنایتکار و کودک کش که هر روز با کمک های آمریکا کودکان را می کشد، مقابله کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی تاکید کرد: با صدای بلند اعلام می کنیم که از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می کنم و در مقابل رژیم صهیونیستی موضع شجاعانه ای اتخاذ می کنم، اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می کنیم، همه روابط را قطع می کنیم. با رژیم صهیونیستی، کمک های مالی به مردم غزه، گسترش همکاری های سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی و تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی باید در کانون توجه کشورها قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.