افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مایکروسافت و بریتانیا توافقنامه جدیدی در زمینه فناوری و هوش مصنوعی امضا کردند

  • کد خبر : 406112
مایکروسافت و بریتانیا توافقنامه جدیدی در زمینه فناوری و هوش مصنوعی امضا کردند

به گزارش بازار، مایکروسافت سابقه همکاری طولانی با دولت آمریکا دارد و با امضای قراردادی جدید قصد دارد برخی از سازمان های دولتی بریتانیا را به ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی مجهز کند. خبر این قرارداد در کنفرانس Microsoft AI Tour در لندن اعلام شد. مدت این قرارداد 5 سال است و بر اساس آن بخش […]

به گزارش بازار، مایکروسافت سابقه همکاری طولانی با دولت آمریکا دارد و با امضای قراردادی جدید قصد دارد برخی از سازمان های دولتی بریتانیا را به ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی مجهز کند. خبر این قرارداد در کنفرانس Microsoft AI Tour در لندن اعلام شد.

مدت این قرارداد 5 سال است و بر اساس آن بخش دولتی انگلیس می تواند به برخی از فناوری های مایکروسافت مانند هوش مصنوعی Copilot دسترسی داشته باشد. علاوه بر دسترسی به فناوری‌های جدید، بخش دولتی بریتانیا می‌تواند از نرم‌افزارهای مختلف مایکروسافت مانند پلتفرم ابری Azure و Microsoft 365 با هزینه کمتر استفاده کند.

دولت بریتانیا بر این باور است که چنین قراردادهایی می توانند بهره وری و کارایی بخش عمومی را در زمانی که این بخش ها با کاهش بودجه مواجه هستند، افزایش دهد. دولت همچنین امیدوار است با این قرارداد خلاء مهارت های دیجیتال را پر کند. شکاف مهارت‌های دیجیتال در ساختار دولت‌ها به یکی از موضوعات مورد بحث در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

علاوه بر این، دولت بریتانیا قصد دارد نسل جدیدی از خدمات ابری را به بخش های مختلف خود ارائه دهد و مایکروسافت با پشتیبانی و فناوری هوش مصنوعی خود می تواند نقشی کلیدی در این زمینه ایفا کند.

کلر بارکلی، مدیر عامل شرکت تابعه مایکروسافت در بریتانیا، گفت فناوری‌های هوش مصنوعی فرصتی منحصر به فرد برای تغییر خدمات عمومی و ایجاد رشد اقتصادی در بریتانیا ارائه می‌دهند. وی در ادامه خاطرنشان کرد:

این همکاری پنج ساله جدید به این معنی است که مایکروسافت می‌تواند به حمایت از دولت بریتانیا برای ایجاد زیرساخت‌های بخش عمومی در سطح جهانی با تمرکز بر خدمات دیجیتال ادامه دهد همه.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.