افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

9 پیش بینی هوش مصنوعی چت بات در مورد قیمت بیت کوین پس از انتخابات آمریکا

  • کد خبر : 406103
9 پیش بینی هوش مصنوعی چت بات در مورد قیمت بیت کوین پس از انتخابات آمریکا

با افزایش قدرت گاوها و تغییر احساسات بازار به سمت طمعقیمت بیت کوین به سمت بالا حرکت کرده و انتخابات آتی آمریکا نیز در این روند تاثیرگذار بوده است. الان فقط دو هفته مونده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی می ماند و این باعث ایجاد هیجان زیادی در مورد نام رئیس جمهور بعدی و تأثیر […]

با افزایش قدرت گاوها و تغییر احساسات بازار به سمت طمعقیمت بیت کوین به سمت بالا حرکت کرده و انتخابات آتی آمریکا نیز در این روند تاثیرگذار بوده است. الان فقط دو هفته مونده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی می ماند و این باعث ایجاد هیجان زیادی در مورد نام رئیس جمهور بعدی و تأثیر آن می شود بازار ارز دیجیتال ایجاد کرده است

جالب اینجاست که همه کاندیداها به نوعی با جامعه کریپتو تعامل داشته اند که بسیاری را به حدس و گمان سوق داده است. نتیجه انتخابات تاثیر چندانی بر قیمت بیت کوین نخواهد داشت. با این حال، دونالد ترامپ به خصوص تعامل با جامعه رمزنگاری و حتی شرکت ورلد لیبرتی مالی به همین دلیل برخی معتقدند که پیروزی ترامپ باعث افزایش بیشتر قیمت بیت کوین خواهد شد.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط 9 چت ربات برتر هوش مصنوعی

ترامپ روی سکو پلی مارکت او با 60 درصد آرا پیشتاز است. با این حال، کامالا هریس در نظرسنجی های رسانه های اصلی پیشرو است و این اختلاف باعث سردرگمی کاربران اینترنت شده است. مهمتر از آن، ریاست آنها چه تأثیری بر قیمت بیت کوین و بازار کریپتو خواهد داشت؟

تحلیلگران از 9 چت ربات برتر هوش مصنوعی خواسته اند تا پیش بینی دقیقی از قیمت بیت کوین در روزهای پس از انتخابات ارائه دهند. چت بات ها دوست دارند Chatgpt Chatgpt، پی، جوزا و کمک خلبان در این آزمایش شرکت کردند و نتایج جالبی به دست آمد.

از این چت بات ها، هشت ربات پاسخ های خود را بر اساس اطلاعاتی که داشتند ارائه کردند، اما چت ربات جمینی از پاسخ دادن خودداری کرد; بنابراین فقط هشت پاسخ تجزیه و تحلیل شد. تحلیلگران به این چت بات ها دستور مشترک دادند و از آنها خواستند آینده بزرگترین ارز دیجیتال بازار را پیش بینی کنند.

این آزمایش برای پیش بینی قیمت بیت کوین پس از پایان انتخابات 2024 آمریکا انجام شد. به عنوان یک متخصص در دنیای بیت کوین و دارایی های رمزنگاری شده، از چت بات ها خواسته شد تا قیمت احتمالی بیت کوین را در دو سناریو تخمین بزنند: اگر دونالد ترامپ در انتخابات پیروز شود یا اینکه کامالا هریس ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط ChatGPT (4، 4o، o1)

GPT Chat یکی از محبوب ترین چت ربات های هوش مصنوعی است و اغلب در پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

در این آزمایش، ChatGPT نسخه 4 پیش بینی کرد که عدم اطمینان زیادی در مورد نتیجه انتخابات وجود دارد. با این حال، اگر دونالد ترامپ برنده شود، بازار ممکن است با نوسانات مواجه شود و قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد 75000 دلار افزایش از سوی دیگر، با پیروزی هریس، قیمت این دارایی می تواند افزایش یابد حدود 70000 دلار نزدیک به سطح فعلی باقی بماند.

ChatGPT نسخه 4o پیش بینی کرد که پیروزی ترامپ می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد 75000 تا 80000 دلار این تحلیل پس از بررسی عملکرد دولت قبلی وی انجام شد. اما طبق گفته ربات چت، پیروزی کامالا هریس به دلیل سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر او در مورد مالیات‌ها و مقررات، می‌تواند قیمت را پایین بیاورد. 60000 تا 65000 دلار کاهش دهد

در نهایت، نسخه مینی ChatGPT o1 تجزیه و تحلیل کرد که پیروزی ترامپ می‌تواند منجر به مقررات سخت‌تر شود و رویکرد محافظه‌کارانه او قیمت بیت‌کوین را به سمت پایین‌تر می‌آورد. 60000 دلار با این حال، ریاست جمهوری کامالا هریس می تواند قوانین مطلوب تری را به همراه داشته باشد و با پیروزی او، بازار شاهد افزایش قیمت بیت کوین باشد. حدود 85000 دلار باشد

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط چت بات کمک خلبان مایکروسافت

Chatbot Co-Pilot نتیجه انتخابات ایالات متحده را غیرقابل قطعیت خواند، اما پیش بینی کرد که پیروزی دونالد ترامپ می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد. 90000 دلار برای افزایش

بر اساس نتایج این چت بات، در صورت برنده شدن کامالا هریس، قیمت بیت کوین صعودی و احتمالا در محدوده 75000 دلار رفع خواهد شد.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط Venice.ai

چت بات Venice.ai پس از تجزیه و تحلیل شرایط سیاسی فعلی و روند بازار، پیش بینی کرد که پیروزی دونالد ترامپ می تواند قیمت بیت کوین را به 85000 تا 90000 دلار تحویل چت بات تاکید کرد که این پیش‌بینی مبتنی بر موضع مثبت ترامپ در قبال بازار کریپتو و برنامه‌های او برای کاهش مقررات است که می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش دهد.

با این حال، اگر هریس به طور کامل برنده شود، قیمت بیت کوین ممکن است افزایش یابد حدود 75000 تا 80000 دلار باقی بماند، زیرا ممکن است بیشتر بر روی مقررات ارزهای دیجیتال تمرکز کند، که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد سرمایه گذاران شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط کلود 3 سونت

Chatbot Claude 3 Sonnet نیز پیروزی ترامپ را نتیجه مطلوب تری برای آینده بیت کوین دانست. این چت بات معتقد است که با توجه به موضع مثبت ترامپ نسبت به ارزهای دیجیتال، با پیروزی وی، قیمت بیت کوین می تواند تا 85000 دلار افزایش دهد

با این حال، ممکن است دولت کامالا هریس مقررات سخت گیرانه تری وضع کند که قیمت این ارز دیجیتال را کاهش دهد. 65000 دلار البته این چت بات تاکید کرد که این مسائل تنها عوامل موثر بر آینده این دارایی دیجیتال نیستند و بسیاری از عوامل دیگر نیز می توانند در مسیر قیمت آن تاثیر بگذارند.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط Le Chat از Mistral AI

چت بات Le Chat پس از تجزیه و تحلیل اثرات رویدادهای سیاسی بر قیمت بیت کوین معتقد است که سیاست های اقتصادی دونالد ترامپ که شامل حمایت از کسب و کارها و کاهش مقررات می شود، می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد. 85000 دلار تحویل دهید

از سوی دیگر، اگر کامالا هریس برنده شود، قیمت بیت کوین می تواند به آرامی افزایش یابد سطح 75000 دلار افزایش زیرا او بیشتر بر سیاست و مقررات اجتماعی تمرکز دارد. این چت بات همچنین اشاره کرد که این نتایج ممکن است به دلیل تأثیر عوامل فنی و رویدادهای اقتصادی جهانی متفاوت باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط Pi از Inflection AI

بر اساس تجزیه و تحلیل چت بات Pi، در صورت پیروزی ترامپ، قیمت بیت کوین به تدریج افزایش می یابد 71500 دلار افزایش خواهد یافت بر اساس تجربیات گذشته در دوره ریاست جمهوری ترامپ، این چت بات به این نتیجه رسید که سیاست های اقتصادی وی که تورم زا تلقی می شود، ممکن است قیمت بیت کوین را افزایش دهد.

با این حال، اگر هریس برنده شود، قیمت بیت کوین ممکن است افزایش یابد حدود 67500 دلار باقی ماندن زیرا مواضع کامالا هریس در مورد ارزهای دیجیتال نامشخص است و این موضوع می تواند در بازار تردید ایجاد کند.

از این پیش بینی ها چه نتیجه ای می توان گرفت؟

به جز جمینیهمه این چت بات ها نوعی پیش بینی در مورد آن هستند بزرگترین ارز دیجیتال جهان ارائه شده و تقریباً همه به این نتیجه رسیدند که پیروزی دونالد ترامپ می تواند منجر به بهبود عملکرد بیت کوین شود.

جالب اینجاست که Chatgpt o1 mini معتقد است که پیروزی کامالا هریس می تواند تأثیرات مثبت بیشتری بر رشد بازار کریپتو داشته باشد و قیمت بیت کوین را بالاتر از 85000 دلار تحویل دهید

همانطور که چت ربات های هوش مصنوعی نظرات متفاوتی در مورد نتیجه انتخابات ایالات متحده و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال دارند، در دنیای واقعی کاربران اینترنت نظرات متفاوتی در این مورد دارند. با این حال، انتخابات ریاست جمهوری 1 رویداد مهم اقتصادی آن است در هر صورت به نفع صنعت کریپتو خواهد بود.

مدیر ارشد شرکت سرمایه گذاری به صورت بیتیپیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین حتی قبل از انتخابات به بالاترین حد تاریخی خود خواهد رسید.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 66991 دلار است معامله می شود و در 24 ساعت گذشته 1.6 درصد کاهش داشته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-22 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.