افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

رکورد تولید ماهانه دو سال اخیر در گروه سایپا شکسته شد

  • کد خبر : 406098
رکورد تولید ماهانه دو سال اخیر در گروه سایپا شکسته شد

به گزارش بازار به نقل از سایپانیوز، جواد توسعه مهر با بیان اینکه گروه سایپا در حال ثبت رکوردهای جدید در تولید خودرو است، اظهار کرد: گروه سایپا در مهرماه امسال موفق به تولید 47 هزار و 437 دستگاه خودرو شد، این در حالی است که مجموع تولید در مهرماه سال گذشته 41 هزار و […]

به گزارش بازار به نقل از سایپانیوز، جواد توسعه مهر با بیان اینکه گروه سایپا در حال ثبت رکوردهای جدید در تولید خودرو است، اظهار کرد: گروه سایپا در مهرماه امسال موفق به تولید 47 هزار و 437 دستگاه خودرو شد، این در حالی است که مجموع تولید در مهرماه سال گذشته 41 هزار و 130 دستگاه بوده است. واحدها . همچنین در آخرین روز مهرماه (9 مهرماه) با تولید 2084 دستگاه، رکورد تولید روزانه امسال در گروه سایپا شکسته شد.

وی با بیان اینکه با ادامه روند تولید فعلی می توانیم با توجه به شعار سال که «جهش تولیدی با مشارکت مردمی» است، در نیمه اول آبان ماه امسال از تولید همزمان سال گذشته پیشی بگیریم. به یاد داشته باشید. مقادیر قابل توجهی در تولید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال 18 درصد رشد تولید را نسبت به سال گذشته ثبت کنیم. دستیابی به این هدف با وجود تحریم‌های سخت‌تر و چالش‌های ارزی، رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود.

توسلی مهر تاکید کرد: تلاش، همدلی و اتحاد گروه سایپا باعث شد این مجموعه بر شرایط تحریمی غلبه کرده و در راستای افزایش تولید اقداماتی انجام دهد. قطعا در این مسیر ناهموار، قطعه سازان، زنجیره تامین و وزارت حراست همکاری و همکاری بی چون و چرای داشتند و من به نوبه خود از همه آنها قدردانی می کنم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه از فعالیت بی وقفه و مستمر کارگران، مهندسین و تمامی کارکنان خط تولید تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ها برای افزایش تولید و پاسخگویی به مطالبات مردم، آرامش بخشی به بازار و توزیع خودرو بین متقاضیان است. امیدوارم با رشد تولید و عرضه شاهد آرامش بازار خودرو باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.